Održuvanjeto i razvojot na čovekovata sredina bara celoživotno učenje na sekoj čovečki subjekt. (CROSBI ID 107332)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra
makedonski
Održuvanjeto i razvojot na čovekovata sredina bara celoživotno učenje na sekoj čovečki subjekt.
S obzirom da je problematika cjeloživotnog učenja za održivi razvoj predstavljena u još nekim autoričinim radovima, ovdje se tom problemu pristupa s nešto drukčijih pozicija. Pri tome se polazi od toga da cjeloživotno učenje za održivi razvoj ponajprije podrazumijeva sljedeće: ono je neprekinuti kontinuitet, bitan je preduvjet visoko kvalitetnoga ekološkog odgoja i obrazovanja za sve, od djetetovih najmlađih dana pa nadalje. Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, naime, pretpostavlja da bi osnovno obrazovanje, nakon kojega slijedi srednjoškolsko obrazovanje i usavršavanje, trebalo opremiti mladog čovjeka novim ekološkim znanjima i vještinama potrebnima za život. Također bi trebalo naučiti kako učiti o okolišu te kako osigurati pozitivan stav prema učenju o okolišu/za okoliš/u okolišu/putem okoliša. U svakom slučaju, osobna motivacija za učenje o okolišu te raznolikost mogućnosti obrazovanja za okoliš osnovni su uvjeti za uspješnu primjenu cjeloživotnoga učenja u funkciji održivog razvoja okoliša.
cjeloživotno učenje; održivi razvoj
nije evidentirano
engleski
Life-long Learning for Sustainable Development
nije evidentirano
life-long learning; sustainable development
nije evidentirano