Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Socijalna distanca prema nacionalnim ili etničkim i religijskim skupinama (CROSBI ID 107310)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Previšić, Vlatko ; Hrvatić, Neven ; Posavec, Koraljka Socijalna distanca prema nacionalnim ili etničkim i religijskim skupinama // Pedagogijska istraživanja, 1 (2004), 1; 105-119-x

Podaci o odgovornosti

Previšić, Vlatko ; Hrvatić, Neven ; Posavec, Koraljka

hrvatski

Socijalna distanca prema nacionalnim ili etničkim i religijskim skupinama

Rezultati teorijsko-komparativne analize i empirijskog dijela istraživanja u sklopu znanstvenoistraživačkih projekata "Genalogija i transfer modela interkulturalizma"(1991.-1996.) i "Školski kurikulum i obilježja hrvatske nacionalne kulture" (1997.-2002.) upućuju na zaključak kako ispitanici sebe vide primarno u okruženju nekih nacija: Hrvati, pa Amerikanci, Talijani, Nijemci i prema njima iskazuju socijalnu blizinu. Kod nacija i etniciteta kod kojih je više iskazano neprihvaćanje: Srbi, Crnogorci, Romi..., ne može se govoriti o crno-bijelim odnosima, jer istovremeno nije zanemariv postotak odgovora koji upućuju na prihvaćanje. Sličan je trend prisutan u odnosu na socijalne udaljenosti prema vjerskim skupinama. Dobiveni rezultati mogu pomoći definirati obrazovnu politiku te mogu pridonijeti neposrednoj školskoj praksi u procesu osuvremenjivanja odgojnog rada, i s gledišta rasterećenja od neptrebnih sadržaja, prema uvođenju inoviranih programa, poboljšanju kvalitete udžbenika i drugih izvora znanja u kontekstu interkulturalne pedagoške komunikacije.

socijalna distanca; nacionalne; etničke i religijske skupine; interkulturalni odgoj i obrazovanje

nije evidentirano

engleski

SOCIAL DISTANCE TOWARDS NATIONAL OR ETHNIC AND RELIGIOUS GROUPS

nije evidentirano

social distance; national; ethnic and religious groups; intercultural education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

2004.

105-119-x

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija