Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 157195

Nastavnici fizike o svojem obrazovanju i nastavničkom radu


Jurdana-Šepić, Rajka; Milotić, Branka
Nastavnici fizike o svojem obrazovanju i nastavničkom radu // Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 145 (2004), 2; 223-230 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Nastavnici fizike o svojem obrazovanju i nastavničkom radu
(Physics teachers about their education and work)

Autori
Jurdana-Šepić, Rajka ; Milotić, Branka

Izvornik
Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1330-0059) 145 (2004), 2; 223-230

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Nastava fizike; anketa; kvaliteta obrazovanja nastavnika
(Physics teachnig; teachers education quality)

Sažetak
S ciljem detekcije problema u obrazovanju budućih nastavnika fizike, provedena je anonimna anketa među sadašnjim nastavnicima fizike. Ispitani su stavovi o njihovu zadovoljstvu svojim nastavnim radom, načinima poučavanja i spremnosti za usavršavanjem. Posebno su, iz sadašnje perspektive, ispitani stavovi o njihovoj motivaciji za studij, o kvaliteti studija kojeg su završili i o nedostacima u njihovu obrazovanju. Ispitanici su zamoljeni da ''savjetuju'' sveučilišne nastavnike koji obrazuju buduće nastavnike fizike kao i da se preporukama, savjetima i sugestijama obrate studentima nastavničkih smjerova fizike. Osim vrlo velike spremnosti za mijenjanjem osobnoga načina rada koju su iskazali ispitanici, rezultati ankete nude niz korisnih sugestija o segmentima u kojima je potrebno unaprijediti obrazovanje nastavnika fizike i predstavljaju poticajan sadržaj za studente nastavničkih studija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0009003

Ustanove
Filozofski fakultet, Rijeka