Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 157193

Konstruktivističke radionice za djecu u obrazovanju nastavnika fizike


Milotić, Branka; Žuvić-Butorac, Marta; Jurdana-Šepić, Rajka, Mandić, Magda
Konstruktivističke radionice za djecu u obrazovanju nastavnika fizike // 4. znanstveni sastanak HFD, knjiga sažetaka / Kumerički, Krešimir (ur.).
Zagreb: HFD, 2003. (poster, nije recenziran, sažetak, stručni)


Naslov
Konstruktivističke radionice za djecu u obrazovanju nastavnika fizike
(Constructivistic workshops for children in physics teacher education)

Autori
Milotić, Branka ; Žuvić-Butorac, Marta ; Jurdana-Šepić, Rajka, Mandić, Magda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
4. znanstveni sastanak HFD, knjiga sažetaka / Kumerički, Krešimir - Zagreb : HFD, 2003

Skup
Četvrti znanstveni sastanak Hrvatskoga fizikalnog društva

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13-15.11.2003

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Nastava fizike; konstruktivistički prostup
(Physics teaching; constructivistic approach)

Sažetak
Prema konstruktivističkom pristupu nastavi fizike, pokus je najučinkovitija metoda izgradnje pojmova, modela i koncepata. Iako djeca predfizikalne dobi suočena s jednostavnim pokusima intuitivno formiraju predkoncepte o prirodnim pojavama, za izgradnju cjelovitih koncepata i modela potrebno je sustavno vođenje i pomoć nastavnika. Obrazovanje nastavnika fizike često je manjkavo iskustvom rada s djecom u ranim fazama kognitivnoga razvoja. Za popunjavanje te praznine, organizirali smo nekoliko radionica za djecu predfizikalnog uzrasta (7-13 godina), u kojima se izvodi jednostavne pokuse priručnim sredstvima oblikovane u zaokruženu cjelinu. Rad u radionicama implementira se u obrazovanje budućih nastavnika fizike. Sudjelovanje u radionicama omogućilo je istraživanje načina za razvijanje kreativnog i analitičkog mišljenja djece konstruiranjem modela aktivnim učenjem te poboljšanje postojećih i nalaženje novih metoda obrazovanja nastavnika fizike. Tako rezultati ovoga rada utječu na kvalitetu poučavanja fizike kreiranjem novog iskustva za obje partnerske strane tog procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA