Koncepcija i praksa građanstva kod hrvatskih srednjoškolaca (CROSBI ID 107096)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vujčić, Vladimir
hrvatski
Koncepcija i praksa građanstva kod hrvatskih srednjoškolaca
Cilj ovoga rada jest istraživanje razvoja svijesti (razumijevanja) i prakse (aktivnosti, participacije) građanstva kod hrvatskih srednjoškolaca. Istraživanje je provedeno prema sličnim modelima u relevantnim međunarodnim istraživanjima, što je omogućilo komparativnu analizu. Nakon analize pojma (osnove teorije) građanstva autor je prešao na komparativnu analizu razvoja i distribucije mjera svijesti o građanstvu i mjera prakse građanstva kod hrvatskim srednjoškolaca. Komparativna je analiza pokazala da su naši učenici ne nekim mjerama građanstva na razini učenika u drugim kompariranim zemljama, ali da ne nekim mjerama postoje znatne razlike.
građanski identitet; hrvatsko građanstvo; srednjoškolci; demokracija
nije evidentirano
engleski
Concept and practice of citizenship among Croatian high-school students
nije evidentirano
civic identity; Croatian citizenry; high-school students; democracy
nije evidentirano