Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

KANONIČKE RELACIJE IZMEĐU ZNANJA I DOSTIGNUĆA KOJIMA SE VREDNUJE NASTAVA ATLETIKE (CROSBI ID 497429)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Maleš, Boris ; Hofman, Emil ; Antekolović, Ljubomir KANONIČKE RELACIJE IZMEĐU ZNANJA I DOSTIGNUĆA KOJIMA SE VREDNUJE NASTAVA ATLETIKE // ZBORNIK RADOVA, VREDNOVANJE U PODRUČJU EDUKACIJE, SPORTA I SPORTSKE REKREACIJE / Findak, Vladimir (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2004. str. 121-124-x

Podaci o odgovornosti

Maleš, Boris ; Hofman, Emil ; Antekolović, Ljubomir

hrvatski

KANONIČKE RELACIJE IZMEĐU ZNANJA I DOSTIGNUĆA KOJIMA SE VREDNUJE NASTAVA ATLETIKE

Uzorak od 67 studenata kineziologije testiran je s 10 varijabli kojima su se procjenjivala specifična motorička znanja i dostignuća u pojedinim atletskim diciplinama s ciljem utvrđivanja povezanosti navedena dva skupa varijabli u realizaciji nastave iz atletike. Ideja je bila provjeriti sadašnji način validacije nastavnog procesa u kojem se posebno vrednuju znanja, a posebno dostignuća. Korelacijskom analizom između skupa varijabli za procjenu atletskih znanja i skupa za procjenu atletskih dostignuća izolirana su četiri značajna para kanoničkih dimenzija. Na osnovu dobijenih rezultata može se zaključiti da postoji generalano pozitivan utjecaj ukupnih atletskih znanja na rezultate u svim atletskim disciplinama. Međutim, vidljivo je da se realizacija svih kretnih struktura temelji na znanju i sposobnosti trčanja i skokova kao temeljnih oblika kretanja, te daljnja učenja tehnika i postizanje boljih rezultata ovise upravo o realizaciji osnovnih kretnih struktura vlastitog tijela. Budući su rezultati pokazali da uspješnost u realizaciji pojedinih atletskih kretnih struktura imaju jasnu uzročno - posljedičnu povezanost validaciju nastave atletike treba provoditi po dosadašnjem modelu. Dakle, treba posebno vrednovati znanja, a posebno dostignuća, jer se samo na taj način može dobiti precizna informacija o razini usvojenosti nastavnih sadržaja.

Motorička znanja; atletika; dokimologija

nije evidentirano

engleski

CANONICAL RELATION

nije evidentirano

Motor knowledges; Athletics; Dokimology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

121-124-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

ZBORNIK RADOVA, VREDNOVANJE U PODRUČJU EDUKACIJE, SPORTA I SPORTSKE REKREACIJE

Findak, Vladimir

Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)

Podaci o skupu

13. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

poster

19.06.2004-23.06.2004

Rovinj, Hrvatska

Povezanost rada

Socijalne djelatnosti