Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Proces upravljanja marketingom proizvoda "Petit Danone" - Danone d.o.o. Hrvatska (CROSBI ID 338736)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Jelić, Dalija Proces upravljanja marketingom proizvoda "Petit Danone" - Danone d.o.o. Hrvatska / Meler, Marcel (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2004

Podaci o odgovornosti

Jelić, Dalija

Meler, Marcel

hrvatski

Proces upravljanja marketingom proizvoda "Petit Danone" - Danone d.o.o. Hrvatska

Upravljanje potražnjom treba u krajnjoj liniji dovesti do razine potražnje koja bi odgovarala postavljenim kratkoročnim, ali i osobito dugoročnim ciljevima gospodarskog subjekta. Naravno, ostvarena razina potražnje može odstupati od poželjne, no u tom slučaju valja poduzeti odgovarajuće marketing-napore, odnosno konkretnije, ostvariti odgovarajuće marketing-zadaće. Te napore i zadaće na konkretnom primjeru proizvoda "Danone" d.o.o. Hrvatska, a osobito branda "Petit Danone", pristupnica je razradila u svojem magistarskom radu. Osim toga, ispravno bavljenje marketingom je nužno multifunkcionalno, na način da ukoliko se želi imati argument za marketing-odluku mora se poznavati u određenoj mjeri i tehnološki proces, financijsku kalkulaciju, funkcioniranje tržišta, psihologiju potrošača, trendove i imati plan kuda se želi stići, a upravo su to neki od zajedničkih aspekata, kako upravljanja marketingom, tako i upravljanja uopće. Upravo zbog toga, proces upravljanja marketingom, kako je obrađen u ovom magistarskom radu, sustavno prolazi kroz objašnjenje uloge marketinga i marketing-upravljanja kako proizvodom, tako i gospodarskim subjektom uopće, kroz strategijsko upravljanje, upravljanje procesom marketinga, planiranje programa marketinga, te organizaciju, primjenu i kontrolu marketing-napora.

marketing mliječnih proizvoda; marketing-odlučivanje; upravljanje marketingom;

nije evidentirano

engleski

Marketing management procesess of "Pertit Danone" product - Danone d.0.0. Croatia

nije evidentirano

milk product marketing; marketing decision making; marketing management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

183

26.02.2004.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija