Proces upravljanja marketingom proizvoda "Petit Danone" - Danone d.o.o. Hrvatska (CROSBI ID 338736)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Jelić, Dalija
Meler, Marcel
hrvatski
Proces upravljanja marketingom proizvoda "Petit Danone" - Danone d.o.o. Hrvatska
Upravljanje potražnjom treba u krajnjoj liniji dovesti do razine potražnje koja bi odgovarala postavljenim kratkoročnim, ali i osobito dugoročnim ciljevima gospodarskog subjekta. Naravno, ostvarena razina potražnje može odstupati od poželjne, no u tom slučaju valja poduzeti odgovarajuće marketing-napore, odnosno konkretnije, ostvariti odgovarajuće marketing-zadaće. Te napore i zadaće na konkretnom primjeru proizvoda "Danone" d.o.o. Hrvatska, a osobito branda "Petit Danone", pristupnica je razradila u svojem magistarskom radu. Osim toga, ispravno bavljenje marketingom je nužno multifunkcionalno, na način da ukoliko se želi imati argument za marketing-odluku mora se poznavati u određenoj mjeri i tehnološki proces, financijsku kalkulaciju, funkcioniranje tržišta, psihologiju potrošača, trendove i imati plan kuda se želi stići, a upravo su to neki od zajedničkih aspekata, kako upravljanja marketingom, tako i upravljanja uopće. Upravo zbog toga, proces upravljanja marketingom, kako je obrađen u ovom magistarskom radu, sustavno prolazi kroz objašnjenje uloge marketinga i marketing-upravljanja kako proizvodom, tako i gospodarskim subjektom uopće, kroz strategijsko upravljanje, upravljanje procesom marketinga, planiranje programa marketinga, te organizaciju, primjenu i kontrolu marketing-napora.
marketing mliječnih proizvoda; marketing-odlučivanje; upravljanje marketingom;
nije evidentirano
engleski
Marketing management procesess of "Pertit Danone" product - Danone d.0.0. Croatia
nije evidentirano
milk product marketing; marketing decision making; marketing management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
183
26.02.2004.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek