Prepoznavanje knjižničnoga marketinga (CROSBI ID 106415)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Ivanović, Marija
hrvatski
Prepoznavanje knjižničnoga marketinga
Marketing, kao suvremena poslovna koncepcija koja u središte pozornosti stavlja potrošača/korisnika i njegove potrebe te koja omogućuje osmišljeno predstavljanje knjižnice u javnosti, zauzima sve značajnije mjesto u suvremenoj knjižničnoj praksi poradi najmanje dvaju jednako važnih razloga: dobivanja proračunskog novca za održanje i razvoj djelatnosti te širenja kruga korisnika upoznavanjem s knjižničnom ponudom. Na temelju osobnoga radnog iskustva i pretežno informativnog bavljenja literaturom o marketingu autorica ukazuje na elemente marketinške poslovne koncepcije u dosadašnjem knjižničnom djelovanju, uz pokušaj integriranja terminologije iz ekonomske struke u suvremeno narodno knjižničarstvo.
knjižnični marketing; poslanje narodne knjižnice; promidžbeni tisak
nije evidentirano
engleski
The recognition of library marketing
nije evidentirano
library marketing; public library mission; advertising publications
nije evidentirano