Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prepoznavanje knjižničnoga marketinga (CROSBI ID 106415)

Prilog u časopisu | stručni rad

Ivanović, Marija Prepoznavanje knjižničnoga marketinga // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 45 (2002), 3-4; 105-116-x

Podaci o odgovornosti

Ivanović, Marija

hrvatski

Prepoznavanje knjižničnoga marketinga

Marketing, kao suvremena poslovna koncepcija koja u središte pozornosti stavlja potrošača/korisnika i njegove potrebe te koja omogućuje osmišljeno predstavljanje knjižnice u javnosti, zauzima sve značajnije mjesto u suvremenoj knjižničnoj praksi poradi najmanje dvaju jednako važnih razloga: dobivanja proračunskog novca za održanje i razvoj djelatnosti te širenja kruga korisnika upoznavanjem s knjižničnom ponudom. Na temelju osobnoga radnog iskustva i pretežno informativnog bavljenja literaturom o marketingu autorica ukazuje na elemente marketinške poslovne koncepcije u dosadašnjem knjižničnom djelovanju, uz pokušaj integriranja terminologije iz ekonomske struke u suvremeno narodno knjižničarstvo.

knjižnični marketing; poslanje narodne knjižnice; promidžbeni tisak

nije evidentirano

engleski

The recognition of library marketing

nije evidentirano

library marketing; public library mission; advertising publications

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45 (3-4)

2002.

105-116-x

objavljeno

0507-1925

Povezanost rada

nije evidentirano