Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketinški pristup stvaranju novog identiteta Slavonije i Baranje (CROSBI ID 497109)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Meler, Marcel Marketinški pristup stvaranju novog identiteta Slavonije i Baranje // Razvojne perspektive ruralnoga svijeta Slavonije i Baranje / Štambuk, M. ; Šundalić, A. (ur.). Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2003. str. 175-192-x

Podaci o odgovornosti

Meler, Marcel

hrvatski

Marketinški pristup stvaranju novog identiteta Slavonije i Baranje

Identitet je uobičajeno iskazivati kao skup značajki, osobina i svojstava koje nekoga ili nešto čine onim što on/ono zapravo jest. Svrha stvaranja vlastitog identiteta je da se u gospodarskim, ali i političkim uvjetima Regija Slavonije i Baranje preobrazi iz objekta u aktivni subjekt svih zbivanja. Pretpostavke za stvaranje dobrog vlastitog identiteta su autohtonost, dakle svojevrsna izvornost gospodarskog i marketinškog identiteta kao i njegova individualnost pa prema tome i prepoznatljivost u odnosu na druge regije. Istodobno, takva autohtonost ne smije preći u svoju suprotnost koja bi bila predstavljena potpuno samosvojnim identitetom koji gotovo niti u jednom svojem segmentu ne bi bio komparabilan s nekim od već postojećih i u širim razmjerima pozitivno valoriziranih identiteta pojedinih regija. Empirijski je moguće ustanoviti kako Slavonija i Baranja trenutno nema određen i prepoznatljiv identitet koji rezultira iz jednako tako prepoznatljivog gospodarskog i marketinškog identiteta. Za njegovo ostvarenje potrebno je izvršiti pozicioniranje svih pozitivnih dimenzija vlastitog identiteta u koherentnu cjelinu koja će biti u stanju korespondirati s dinamičnom stvarnošću. To bi ujedno bio i najučinkovitiji izlazak iz svih poslijeratnih trauma i način priključivanja suvremenim europskim i svjetskim razvojnim pravcima. Marketing u svakom slučaju može biti od velike pomoći pri operacionalizaciji takvih nastojanja.

identitet; marketing; Slavonija i Baranja

nije evidentirano

engleski

A Marketing Approach to Creation of New Identity of Slavonia and Baranya

nije evidentirano

identitty; marketing; Slavonia and Baranya

nije evidentirano

Podaci o prilogu

175-192-x.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Razvojne perspektive ruralnoga svijeta Slavonije i Baranje

Štambuk, M. ; Šundalić, A.

Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija