Marketinški pristup stvaranju novog identiteta Slavonije i Baranje (CROSBI ID 497109)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Meler, Marcel
hrvatski
Marketinški pristup stvaranju novog identiteta Slavonije i Baranje
Identitet je uobičajeno iskazivati kao skup značajki, osobina i svojstava koje nekoga ili nešto čine onim što on/ono zapravo jest. Svrha stvaranja vlastitog identiteta je da se u gospodarskim, ali i političkim uvjetima Regija Slavonije i Baranje preobrazi iz objekta u aktivni subjekt svih zbivanja. Pretpostavke za stvaranje dobrog vlastitog identiteta su autohtonost, dakle svojevrsna izvornost gospodarskog i marketinškog identiteta kao i njegova individualnost pa prema tome i prepoznatljivost u odnosu na druge regije. Istodobno, takva autohtonost ne smije preći u svoju suprotnost koja bi bila predstavljena potpuno samosvojnim identitetom koji gotovo niti u jednom svojem segmentu ne bi bio komparabilan s nekim od već postojećih i u širim razmjerima pozitivno valoriziranih identiteta pojedinih regija. Empirijski je moguće ustanoviti kako Slavonija i Baranja trenutno nema određen i prepoznatljiv identitet koji rezultira iz jednako tako prepoznatljivog gospodarskog i marketinškog identiteta. Za njegovo ostvarenje potrebno je izvršiti pozicioniranje svih pozitivnih dimenzija vlastitog identiteta u koherentnu cjelinu koja će biti u stanju korespondirati s dinamičnom stvarnošću. To bi ujedno bio i najučinkovitiji izlazak iz svih poslijeratnih trauma i način priključivanja suvremenim europskim i svjetskim razvojnim pravcima. Marketing u svakom slučaju može biti od velike pomoći pri operacionalizaciji takvih nastojanja.
identitet; marketing; Slavonija i Baranja
nije evidentirano
engleski
A Marketing Approach to Creation of New Identity of Slavonia and Baranya
nije evidentirano
identitty; marketing; Slavonia and Baranya
nije evidentirano
Podaci o prilogu
175-192-x.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Razvojne perspektive ruralnoga svijeta Slavonije i Baranje
Štambuk, M. ; Šundalić, A.
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096