Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Neprofitni marketing (CROSBI ID 2050)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Meler, Marcel Neprofitni marketing. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003

Podaci o odgovornosti

Meler, Marcel

engleski

Neprofitni marketing

Marketing je, naime, kao poslovna koncepcija gospodarskih subjekata apsolutno primjenljiv i u izvangospodarskim djelatnostima, što pokazuje praksa od oko već tri decenije u razvijenim tržišnim gospodarstvima. Budući da i neprofitne organizacije, dakle različite ustanove u društvenim djelatnostima, potom raznovrsne udruge, zaklade, organizacije, pa naposljetku i političke stranke, djeluju na svojevrsnom tržištu, one moraju svoje ponašanje učiniti izrazito poslovnim, koristeći se pritom ponajprije saznanjima marketinga. Na taj način neprofitne organizacije ostvaruju dva bitna marketinška cilja, maksimalno zadovoljenje potreba svojih korisnika, s jedne, te ostvarenje svoje društvene misije, s druge strane. U knjizi se zato prikazuju sve bitne sastavnice neprofitnog marketinga, a osobito se sagledava primjena neprofitnog marketinga u pojedinim društvenim djelatnostima, dakle obrazovanju, zdravstvu, kulturi, umjetnosti, kao i u lokalnoj i regionalnoj samoupravi, vjerskim institucijama, sportu itd., a naposljetku se, primjerice, govori i o političkom marketingu.

marketing; neprofitni marketing; neprofitne organizacije; social marketing;

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2003.

953-6973-79-X

388

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija