Neprofitni marketing (CROSBI ID 2050)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Meler, Marcel
engleski
Neprofitni marketing
Marketing je, naime, kao poslovna koncepcija gospodarskih subjekata apsolutno primjenljiv i u izvangospodarskim djelatnostima, što pokazuje praksa od oko već tri decenije u razvijenim tržišnim gospodarstvima. Budući da i neprofitne organizacije, dakle različite ustanove u društvenim djelatnostima, potom raznovrsne udruge, zaklade, organizacije, pa naposljetku i političke stranke, djeluju na svojevrsnom tržištu, one moraju svoje ponašanje učiniti izrazito poslovnim, koristeći se pritom ponajprije saznanjima marketinga. Na taj način neprofitne organizacije ostvaruju dva bitna marketinška cilja, maksimalno zadovoljenje potreba svojih korisnika, s jedne, te ostvarenje svoje društvene misije, s druge strane. U knjizi se zato prikazuju sve bitne sastavnice neprofitnog marketinga, a osobito se sagledava primjena neprofitnog marketinga u pojedinim društvenim djelatnostima, dakle obrazovanju, zdravstvu, kulturi, umjetnosti, kao i u lokalnoj i regionalnoj samoupravi, vjerskim institucijama, sportu itd., a naposljetku se, primjerice, govori i o političkom marketingu.
marketing; neprofitni marketing; neprofitne organizacije; social marketing;
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2003.
953-6973-79-X
388
objavljeno