Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Paradigma e-učenja i Inteligentni tutorski sustavi (CROSBI ID 497074)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Stankov, Slavomir ; Rosić, Marko ; Granić, Andrina ; Maleš, Lada ; Grubišić, Ani ; Žitko, Branko Paradigma e-učenja i Inteligentni tutorski sustavi // MIPRO 2004, Računala u obrazovanju : zbornik radova = Computers in education : proceedings ; u okviru XXVII. međunarodnog skupa MIPRO 2004. = XXVII. International Convention MIPRO 2004 / Čičin-Šain, Marina ; Gragojlović, Pavle ; Turčić-Prstačić, Ivana (ur.). Rijeka, 2004. str. 193-198-x

Podaci o odgovornosti

Stankov, Slavomir ; Rosić, Marko ; Granić, Andrina ; Maleš, Lada ; Grubišić, Ani ; Žitko, Branko

hrvatski

Paradigma e-učenja i Inteligentni tutorski sustavi

WWW usluga je omogućila zasnivanje više tisuća sustava koji se mogu smatrati direktnom primjenom suvremene informacijske i komunikacijske tehnologije, a svoj rad uglavnom zasniva na statičkom prikazu nastavnog sadržaja. Povećanje mogućnosti takvih sustava obrazovanja postiže se dodavanjem interaktivnih, adaptabilnih i inteligentnih funkcija, što omogućuje između ostaloga i razvoj Web orijentiranih autorskih ljuski za izgradnju inteligentnih tutorskih sustava. E-učenje kao nova paradigma što se odvija uz pomoć različitih uređaja temeljenih na elektronskoj tehnologiji doima se kao svekolika zamjena za sve ono što se u proteklom razdoblju od oko pedeset godina istraživalo i razvijalo u području primjene računalnih sustava u procesu učenja i poučavanja što ima vezu i sa inteligentnim tutorskim sustavima. Utjecaj inteligentnih tutorskih sustava na učenje i poučavanja danas je opet aktualan jer su istraživači uočili važnost i vezu pedagogijske paradigme ovih sustava s Bloom-ovim "2-sigma" problemom karakterističnim za uspješnost u postizanju znanja pri usporedbi individualnog i grupnog rada u procesu učenja i poučavanja te to izravno doveli s njima u vezu. Iznosimo rezultate istraživanja te ukazujemo na njihovu povezanost s vlastitim istraživanjem kojeg provodimo već više od deset godina. Osim prezentiramo najnoviji razvoj u okviru modela sustava Tutor-Expert System kao autorske ljuske za izgradnju inteligentnih tutorskih sustava u po volji odabranom područnom znanju.

E-učenje; Informacijska i komunikacijska tehnologija; Sustav za poslovanje učenjem; Norme s osloncem na model SCORM; Inteligentni tutorski sustavi

nije evidentirano

engleski

E-learning paradigm & Intelligent Tutoring Systems

nije evidentirano

E-learning; Information and Communication Technology; Learning Management System; SCORM standard; Intelligent Tutoring Systems

nije evidentirano

Podaci o prilogu

193-198-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

MIPRO 2004, Računala u obrazovanju : zbornik radova = Computers in education : proceedings ; u okviru XXVII. međunarodnog skupa MIPRO 2004. = XXVII. International Convention MIPRO 2004

Čičin-Šain, Marina ; Gragojlović, Pavle ; Turčić-Prstačić, Ivana

Rijeka:

Podaci o skupu

Savjetovanje Računala u obrazovanju

pozvano predavanje

24.05.2004-28.05.2004

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Računarstvo