Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pristup leksiku u nastavi talijanskog jezika (CROSBI ID 496809)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Sironić-Bonefačić, Nives ; Jurko, Nela Pristup leksiku u nastavi talijanskog jezika // Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.). Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Graftrade, 2004. str. 528-x

Podaci o odgovornosti

Sironić-Bonefačić, Nives ; Jurko, Nela

hrvatski

Pristup leksiku u nastavi talijanskog jezika

U početnoj nastavi stranih jezika više se pozornosti posvećuje postupnom usvajanju morfosintaktičkih struktura no funkcioniranje struktura u govornoj uporabi nije moguće bez leksika. Kriteriji odabira leksika ne osnivaju se samo na lingvističkim principima učestalosti već i na upotrebljivosti novih riječi kako u razrednom međujeziku tako i u dijalogu s izvornim govornicima. Naš se prikaz temelji na rezultatima istraživanja provedenog u 6., 7.i 8. razredu osnovne škole. Ispitivale su se strategije razumijevanja, utvrđivanja i pamćenja novih riječi u kontekstu kao i sposobnost brzog i selektivnog čitanja rječnika.

Leksik; Tekst; Kontekst

nije evidentirano

engleski

Lexical approach in Italian language teaching

nije evidentirano

Lexic; Text; Context

nije evidentirano

Podaci o prilogu

528-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici

Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris

Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Graftrade

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija