Pristup leksiku u nastavi talijanskog jezika (CROSBI ID 496809)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Sironić-Bonefačić, Nives ; Jurko, Nela
hrvatski
Pristup leksiku u nastavi talijanskog jezika
U početnoj nastavi stranih jezika više se pozornosti posvećuje postupnom usvajanju morfosintaktičkih struktura no funkcioniranje struktura u govornoj uporabi nije moguće bez leksika. Kriteriji odabira leksika ne osnivaju se samo na lingvističkim principima učestalosti već i na upotrebljivosti novih riječi kako u razrednom međujeziku tako i u dijalogu s izvornim govornicima. Naš se prikaz temelji na rezultatima istraživanja provedenog u 6., 7.i 8. razredu osnovne škole. Ispitivale su se strategije razumijevanja, utvrđivanja i pamćenja novih riječi u kontekstu kao i sposobnost brzog i selektivnog čitanja rječnika.
Leksik; Tekst; Kontekst
nije evidentirano
engleski
Lexical approach in Italian language teaching
nije evidentirano
Lexic; Text; Context
nije evidentirano
Podaci o prilogu
528-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici
Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Graftrade
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096