Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 149448

Nastavnik i stategije učenja: poučavati jezik ili poučavati učenje?


Pavičić, Višnja
Nastavnik i stategije učenja: poučavati jezik ili poučavati učenje? // Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika / Stolac, Dijana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb ; Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku ; Graftrade, 2004. str. 371-378 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Nastavnik i stategije učenja: poučavati jezik ili poučavati učenje?
(The teacher and language learning strategies: Teaching learning or teaching language?)

Autori
Pavičić, Višnja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika / Stolac, Dijana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris - Zagreb ; Rijeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku ; Graftrade, 2004, 371-378

Skup
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17-18.05.2002.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Strategije učenja vokabulara; poučavanje jezika; poučavanje učenja
(Vocabulary learning strategies; teaching language; teaching learning)

Sažetak
Izuzetno zanimanje za istraživanje strategija učenja vokabulara u posljednjih dvadesetak godina rezultat je nastojanja pedagoga da se u središte nastavnog procesa stavi učenik kao pojedinac. Ono što strategije učenja čini intrigantnima jest činjenica da su strategije ono individualno obilježje koje otvara mogućnost intervencije. Mijenja li se time nastavnikova uloga u nastavnom procesu: treba li nastavnik poučavati učenje ili jezik? Na koji način može nastavnik utjecati na razvoj strategija učenja pojedinog učenika? Povezuju li nastavnici, intuitivno ili svjesno, strategije poučavanja i strategije učenja? Ova pitanja čine fokus istraživanja čiji će nacrt biti prikazan u ovom članku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Temeljne medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0122001

Ustanove
Medicinski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Višnja Pavičić Takač, (208841)