Nastavnik i stategije učenja: poučavati jezik ili poučavati učenje? (CROSBI ID 496792)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Pavičić, Višnja
hrvatski
Nastavnik i stategije učenja: poučavati jezik ili poučavati učenje?
Izuzetno zanimanje za istraživanje strategija učenja vokabulara u posljednjih dvadesetak godina rezultat je nastojanja pedagoga da se u središte nastavnog procesa stavi učenik kao pojedinac. Ono što strategije učenja čini intrigantnima jest činjenica da su strategije ono individualno obilježje koje otvara mogućnost intervencije. Mijenja li se time nastavnikova uloga u nastavnom procesu: treba li nastavnik poučavati učenje ili jezik? Na koji način može nastavnik utjecati na razvoj strategija učenja pojedinog učenika? Povezuju li nastavnici, intuitivno ili svjesno, strategije poučavanja i strategije učenja? Ova pitanja čine fokus istraživanja čiji će nacrt biti prikazan u ovom članku.
strategije učenja vokabulara; poučavanje jezika; poučavanje učenja
nije evidentirano
engleski
The teacher and language learning strategies: Teaching learning or teaching language?
nije evidentirano
vocabulary learning strategies; teaching language; teaching learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
371-378-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika
Stolac, Dijana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Graftrade
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096