Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nastavnik i stategije učenja: poučavati jezik ili poučavati učenje? (CROSBI ID 496792)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Pavičić, Višnja Nastavnik i stategije učenja: poučavati jezik ili poučavati učenje? // Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika / Stolac, Dijana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.). Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Graftrade, 2004. str. 371-378-x

Podaci o odgovornosti

Pavičić, Višnja

hrvatski

Nastavnik i stategije učenja: poučavati jezik ili poučavati učenje?

Izuzetno zanimanje za istraživanje strategija učenja vokabulara u posljednjih dvadesetak godina rezultat je nastojanja pedagoga da se u središte nastavnog procesa stavi učenik kao pojedinac. Ono što strategije učenja čini intrigantnima jest činjenica da su strategije ono individualno obilježje koje otvara mogućnost intervencije. Mijenja li se time nastavnikova uloga u nastavnom procesu: treba li nastavnik poučavati učenje ili jezik? Na koji način može nastavnik utjecati na razvoj strategija učenja pojedinog učenika? Povezuju li nastavnici, intuitivno ili svjesno, strategije poučavanja i strategije učenja? Ova pitanja čine fokus istraživanja čiji će nacrt biti prikazan u ovom članku.

strategije učenja vokabulara; poučavanje jezika; poučavanje učenja

nije evidentirano

engleski

The teacher and language learning strategies: Teaching learning or teaching language?

nije evidentirano

vocabulary learning strategies; teaching language; teaching learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

371-378-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika

Stolac, Dijana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris

Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Graftrade

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Temeljne medicinske znanosti