Jezik udžbenika i jezik djeteta : razumiju li se oni? (CROSBI ID 496665)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kovačević, Melita ; Kuvač, Jelena
hrvatski
Jezik udžbenika i jezik djeteta : razumiju li se oni?
Često smo u posljednje vrijeme svjedoci rasprava o jeziku udžbenika i njegovoj prilagođenosti djetetovim kognitivnim, jezičnim i komunikacijskim sposobnostima. Činjenica je da su se u hrvatskome obrazovnome sustavu jezikom načelno bavili kroatisti, a jeziku se poglavito poklanjala pozornost kao predmetu kojim su djeca trebala ovladati svojim materinskim jezikom. Vrlo se malo činilo glede usklađivanja znanja različitih područja i struka i zanemarivala se ovisnost djetetova uspjeha u drugim predmetima ovisno o njegovim jezičnim sposobnostima. Na nekim primjerima jezičnih analiza udžbenika koji se rabe u nižim razredima, spoznajama koje su nam na raspolaganju o ranome usvajanju hrvatskoga, osvrtom na postojeće nastavne programe i općim spoznajama o jezičnome i kognitivnome razvoju nastojat ćemo dati prilog obrazovnoj lingvistici.
udžbenici; jezik; dijete
nije evidentirano
engleski
the languge of Textbooks and language of child : do they undrstand each other
nije evidentirano
textbooks; language; child
nije evidentirano
Podaci o prilogu
93-101-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dijete, odgojitelj i učitelj
Bacalja, Robert
Zadar: Sveučilište u Zadru
Podaci o skupu
"Dijete, odgojitelj i učitelj"
predavanje
21.05.2004-22.05.2004
Zadar, Hrvatska