Inženjerskogeološki model željezničkog tunela Ćićarija (CROSBI ID 496613)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Biondić, Božidar ; Braun, Karlo ; Vlahović, Igor ; Mlinar, Željko ; Andrić, Miroslav ; Balen, Ivan ; Pollak, Davor ; Fuček, Ladislav ; Oštrić, Nenad ; Prtoljan, Božo ; Šaban, Branimir ; Blagus, Zvonko ; Dukarić, Franjo ; Buljan, Renato ; Biondić, Ranko
hrvatski
Inženjerskogeološki model željezničkog tunela Ćićarija
Tunel kroz Ćićariju, dužine preko 14 km, kapitalni je objekt željezničkog spoja Istre i ostalog dijela Hrvatske u koji se može uklopiti i buduća Jadranska željeznica. S obzirom da se radi o području vrlo kompleksne geološke građe, s debljinom nadsloja mjestimice gotovo 800 m, posebice su bili važni detaljni multidisciplinarni istražni radovi, kako bi se prigodom geotehničkog projektiranja raspolagalo sa što boljim prognoznim podacima. Inženjerskogeološke značajke stijenskih masa u tunelu prognozirane su na temelju podataka temeljnog geološkog i inženjerskogeološkog kartiranja, statističke obrade dobivenih podataka, rezultata geofizičkih istraživanja i istražnog bušenja, te analize uzoraka uzetih tijekom geološkog i inženjerskogeološkog kartiranja i odredbe istraživačkih bušotina. Rezultati istraživanja su omogućili klasifikaciju stijenskih masa prema geomehaničkoj "RMR"-klasifikaciji i "Q"-klasifikaciji, što je prilagođeno potrebama geotehničkog projektiranja.
inženjerskogeološki model; željeznički tunel; Ćićarija; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Engineering-geological model of railway tunnel Ćićarija
nije evidentirano
engineering-geological model; railway tunnel; Ćićarija; Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
81-87-x.
1995.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
1. hrvatski geološki kongres
Vlahović, Igor ; Velić, Ivo ; Šparica, Marko
Zagreb: Hrvatski geološki institut
Podaci o skupu
1. Hrvatski geološki kongres
predavanje
18.10.1995-21.10.1995
Opatija, Hrvatska