Upravljanje znanjem i zadovoljstvom zaposlenika - čimbenik kompetitivnosti prometnih tvrtki (CROSBI ID 105610)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pupavac, Drago ; Zelenika, Ratko
hrvatski
Upravljanje znanjem i zadovoljstvom zaposlenika - čimbenik kompetitivnosti prometnih tvrtki
Temeljni cilj ove znanstvene rasprave jest prikazati evoluciju relevantnih pojmova u razvoju "nove" ekonomije rada te dokazati hipotezu po kojoj upravljanje znanjem i zadovoljstvom zaposlenika postaje sve više kritična komponenta kompetitivnosti prometnih tvrtki na nacionalnome, regionalnome i globalnome prometnome tržištu. Dobivene spoznaje u ovoj znanstvenoj raspravi trebaju predstavljati kvalitetna polazišta za efikasno upravljanje znanjem i zadovoljstvom zaposlenika unutar prometnih sustava, jer znanje i zadovoljstvo zaposlenih postaju jednim od presudnih čimbenika povećanja pojedinačne i agregatne (ukupne) ponude prometnih usluga, odnosno kreiranja proizvodnih prednosti prometnoga sustava. Tako ljudi postaju temeljnim generatorom dobiti prometnih tvrtki. Jedino oni mogu minimalizirati troškove poslovanja, odnosno maksimizirati dobit.
ljudski potencijali; prometne tvrtke; znanje - zadovoljstvo; kompetitivnost
nije evidentirano
engleski
CONTENTMENT AND KNOWLEDGE OF EMPLOYEES MANAGEMENT - COMPETITIVENESS FACTOR FOR TRANSPORT COMPANIES
nije evidentirano
human potentials; transport companies; knowledge - contentment; competitiveness
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54 (9-10)
2003.
787-809-x
objavljeno
0424-7558