Utjecaj razvoja logistike na partnerstvo u trgovini na malo (CROSBI ID 496420)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario
hrvatski
Utjecaj razvoja logistike na partnerstvo u trgovini na malo
Hrvatska se maloprodaja mora oslanjati na maloprodajnu politiku trgovaca iz EU, stoga će se ovdje pokušati odrediti značajke moderne maloprodajne strukture preko koje se odgovorna za kontakt s krajnjim kupcem. Poslovna logistika se toliko unaprijedila uvođenjem informacijske tehnologije, da se njezin razvoj zamijenjen razvojem nove koncepcije dobavnog lanca. Cilj referata je prvo ocijeniti ekonomski status sektora trgovine na malo u Hrvatskoj i EU, zatim eksplicirati strukturu dobavnog lanca i prikazati odnose u toj strukturi. Uz pomoć determiniranja maloprodajnog sustava i dosadašnjih doprinosa u istraživanju prednosti kolaboracije, postavit ću profil razvoja maloprodajne strukture prilagođene tehnologijskoj razini tržišta kakva je u tranzicijskim zemljama. Tehnologija partnerstva nije dovoljno učinkovita da bi potpomogla konkurentnost na ciljanim razvijenijim tržištima. Problem rada je organizacija dobavnog lanca s naglaskom na ciklus nabave u sektoru trgovine na malo.
dobavni lanac; partnerstvo; trgovina na malo; maloprodajna struktura
nije evidentirano
engleski
Influence of the Development of Logistics on Partnership in the Retail Trade
nije evidentirano
supply chain; partnership; retailing; retail structure
nije evidentirano
Podaci o prilogu
157-173.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
III. znanstveni kolokvij Međunarodna poslovna logistika kao uvjet uspješnog uključivanja u europske gospodarske tokove : zbornik radpova
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja
Osijek:
953-6073-85-4
Podaci o skupu
Znanstveni kolokviij Međunarodna poslovna logistika kao uvjet uspješnog uključivanja u europske gospodarske tokove (3 ; 2003
predavanje
08.11.2003-08.11.2003
Mostar, Bosna i Hercegovina