Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga logistike u marketingu (CROSBI ID 496418)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Horvat, Đuro ; Novak, Ana Uloga logistike u marketingu // III. znanstveni kolokvij / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003. str. 51-62-x

Podaci o odgovornosti

Horvat, Đuro ; Novak, Ana

hrvatski

Uloga logistike u marketingu

Marketing i logistika djelatno su odvojeni unutar većine tvrtki u Hrvatskoj. No, međunarodna poslovna logistika stavlja sve veći naglasak na razumjevanje strateške važnosti spajanja ova dva segmenta. Prioritet menedžmenta jest kreiranje odgovornih organizacija, a to je moguće jedino kroz fokusiranje na proces potražnje na tržištu i pravovremeno odgovaranje na potrebe kupaca. To je, zapravo, područje marketinške logistike čiji temelji leže na spajanju dva područja - marketinga (kreiranja potražnje) i logistike (zadovoljenja potražnje), a provodi se kroz mehanizam menedžmenta dobavnog lanca. Uvođenjem logistike u područje marketinga koncept "4P"- Product, Price, Place, Promotion (proizvod, cijena, distribucija, promocija) postaje nedostatan i mora se proširiti uvođenjem novog koncepta kako bi se postiglo vodstvo na tržištu. Marketinška logistika, tako, postojeći koncept "4P" proširuje integrirajući mu nove komponente poput pouzdanosti, odgovornosti i odnosa suradnje kako bi ostvarila cilj kreiranja odgovorne organizacije.

dobavni lanac; logistika; marketing; menadžment

nije evidentirano

engleski

The Role of Logistics in marketing

nije evidentirano

supply chain; logistics; marketing; management

nije evidentirano

Podaci o prilogu

51-62-x.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

Međunarodna poslovna logistika kao uvjet uspješnog uključivanja u europske gospodarske tokove

predavanje

08.11.2003-08.11.2003

Mostar, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Ekonomija