Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nabava za vrijeme promotivne prodaje (CROSBI ID 105257)

Prilog u časopisu | stručni rad

Dunković, Dario Nabava za vrijeme promotivne prodaje // Slobodno poduzetništvo, V (2004), 5; 166-171-x

Podaci o odgovornosti

Dunković, Dario

hrvatski

Nabava za vrijeme promotivne prodaje

Članak se bavi segmentom trgovinske suradnje dobavljača i trgovca. Da bi povećao prodaju, proizvođač ponekad nudi trgovcima robu po promotivnoj cijeni. Trgovci to koriste za kupnju veće količine robe. Cilj je predstaviti način optimalizacije opskrbe za vrijeme promotivne prodaje, uzimajući u obzir tržišnu potražnju za robom, diskont cijene, veličinu narudžbe (lot), fiksni trošak narudžbe i zaradu. Vidjet ćemo da učinak promocije često nije isplativ za oba partnera.

promotivna prodaja; optimalna narudžba; maloprodavač; dobavljač

nije evidentirano

engleski

Procurement during promotion

nije evidentirano

promotion; optimal order; retailer; supplier

nije evidentirano

Podaci o izdanju

V (5)

2004.

166-171-x

objavljeno

1330-2833

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice