Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Emocionalna pismenost učitelja i razvoj nadarene djece u školi (CROSBI ID 495897)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Mušanović, Marko ; Vrcelj, Sofija ; Zloković, Jasminka Emocionalna pismenost učitelja i razvoj nadarene djece u školi // Nadarjeni-izkoriščen ali prezrt potencial? / Blažič Marjan (ur.). Novo Mesto: Slovensko združenje za nadarjene Novo mesto, 2003. str. 371-377-x

Podaci o odgovornosti

Mušanović, Marko ; Vrcelj, Sofija ; Zloković, Jasminka

hrvatski

Emocionalna pismenost učitelja i razvoj nadarene djece u školi

U radu se raspravlja o emocionalnoj pismenosti nastavnika kao važnoj kompetenciji u identifikaciji i radu s nadarenim učenicima. Pod emocionalnom pismenošću podrazumjevamo sposobnost prepoznavanja, rukovođenja i primjerenog izražavanja emocija. Uvažavanje potrebe emocionalne pismenosti otvara nove pristupe u istraživanjima nadarenih učenika jer se pokazalo da emocionalno pismen nastavnik lakše prepoznaje nadarenog učenika i daje mu kompleksnije poticaje.

emocionalna pismenost; emocionalne kompetencije; komunikacija

nije evidentirano

engleski

Emotional literacy of Teachers and the development of gifted children in a school setting

nije evidentirano

emotional literacy; emocional competencies; communication

nije evidentirano

Podaci o prilogu

371-377-x.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nadarjeni-izkoriščen ali prezrt potencial?

Blažič Marjan

Novo Mesto: Slovensko združenje za nadarjene Novo mesto

Podaci o skupu

Nadarjeni - izkoriščen ali prezrt potencial

pozvano predavanje

11.12.2003-12.12.2003

Novo Mesto, Slovenija

Povezanost rada

Pedagogija