Nadarjeni učenci v šolskih sistemih (CROSBI ID 495855)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Mušanović, Marko ; Vrcelj, Sofija
hrvatski
Nadarjeni učenci v šolskih sistemih
Autori predstavljaju različite teorijske pristupe u prepoznavanju i radu s nadarenim učenicima. Različiti pristupi su rezultat različitih koncepata školskih sustava .Unatoč brojnim studijama i na temelju njih ostvarenih praktičnih rješenja u pristupima i "tretmanu" nadarenih učenika, do danas nema jedinstvenog mišljenja niti suglasnosti o definiranju pojma nadarenosti.S obzirom na to, nema niti jasnih obrazovnih politika ni smjernica za promjene u obrazovanju nadarenih učenika što često rezultira otporima naspram pokušaja drugačijeg pristupa nadarenim. Kako nisu jasni kriteriji "mjerenja" dostignuća nadareni, u većini država prevladava kriterij akademske (intelektualne) nadarenosti.
nadareni; školski sustav; teorijski pristupi
ISBN: 961-90952-2-7
engleski
Gifted childern in school system
nije evidentirano
gifted; school system; theoretical approaches
nije evidentirano
Podaci o prilogu
71-77-x.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Nadarjeni med teorijo in prakso : zbornik prispevkov : mednarodni znanstveni simpozij
Blažič, Marjan
Novo Mesto: Slovensko združenje za nadarjene
Podaci o skupu
Nepoznat skup
poster
29.02.1904-29.02.2096