Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nadarjeni učenci v šolskih sistemih (CROSBI ID 495855)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Mušanović, Marko ; Vrcelj, Sofija Nadarjeni učenci v šolskih sistemih // Nadarjeni med teorijo in prakso : zbornik prispevkov : mednarodni znanstveni simpozij / Blažič, Marjan (ur.). Novo Mesto: Slovensko združenje za nadarjene, 2003. str. 71-77-x

Podaci o odgovornosti

Mušanović, Marko ; Vrcelj, Sofija

hrvatski

Nadarjeni učenci v šolskih sistemih

Autori predstavljaju različite teorijske pristupe u prepoznavanju i radu s nadarenim učenicima. Različiti pristupi su rezultat različitih koncepata školskih sustava .Unatoč brojnim studijama i na temelju njih ostvarenih praktičnih rješenja u pristupima i "tretmanu" nadarenih učenika, do danas nema jedinstvenog mišljenja niti suglasnosti o definiranju pojma nadarenosti.S obzirom na to, nema niti jasnih obrazovnih politika ni smjernica za promjene u obrazovanju nadarenih učenika što često rezultira otporima naspram pokušaja drugačijeg pristupa nadarenim. Kako nisu jasni kriteriji "mjerenja" dostignuća nadareni, u većini država prevladava kriterij akademske (intelektualne) nadarenosti.

nadareni; školski sustav; teorijski pristupi

ISBN: 961-90952-2-7

engleski

Gifted childern in school system

nije evidentirano

gifted; school system; theoretical approaches

nije evidentirano

Podaci o prilogu

71-77-x.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nadarjeni med teorijo in prakso : zbornik prispevkov : mednarodni znanstveni simpozij

Blažič, Marjan

Novo Mesto: Slovensko združenje za nadarjene

Podaci o skupu

Nepoznat skup

poster

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija