Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mikroistraživački pristupi u komparativnoj pedagogiji (CROSBI ID 495527)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vrcelj, Sofija Micro-research approaches in comparative education / Mikroistraživački pristupi u komparativnoj pedagogiji // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse : zbornik radova / Rosić, Vladimir (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 177-189-x

Podaci o odgovornosti

Vrcelj, Sofija

hrvatski

Mikroistraživački pristupi u komparativnoj pedagogiji

U komparativnoj pedagogiji postoje različiti pristupi koji su stvorili sigurnu bazu za daljnja istraživanja. Jedna je grupa komparativista preferirala nacionalno-povijesni pristup ističući da razumjevanje svakoga posebnog konteksta (nužno) dovodi i do razumjevanja pojedinog obrazovnog sustava zajedno s njegovim problemima i rješenjima. Postoje autori koji su zanemarivali posebnosti nacionlnih sustava te svoj istraživački interes usmjerili na generalne sustave s ciljem ( i nadom)da će na taj način doprinjeti općem razvoju komparativne pedagogije.Njihovi napori nisu ostali bez odjeka ; komparativne studije ( u okviru nacionalnih sustava i na globalnoj razini) obiluju sortiranim podacima čime su stvoreni dobri temelji za daljnja istraživanja različitih makro-problema. Međutim, osim istraživanja makro-problema, u komparativnoj se pedagogiji osjeća potreba i za mikro-istraživanjima koji adekvatan istraživački status dobivaju u istraživanju interkulturalne edukacije. U okviru ove problematike, komparativisti su se okrenuli prema "mini- grupama" te na transparentnu razinu podižu probleme diskriminiranih žena, manjina i ostalih "elemenata" koji se podvode pod pojam "najširi slojevi".

komparativna pedagogije; mikro istraživanja; mini grupe;

nije evidentirano

engleski

Micro-research approaches in comparative education

U komparativnoj pedagogiji postoje različiti pristupi koji su stvorili sigurnu bazu za daljnja istraživanja. Jedna je grupa komparativista preferirala nacionalno-povijesni pristup ističući da razumjevanje svakoga posebnog konteksta (nužno) dovodi i do razumjevanja pojedinog obrazovnog sustava zajedno s njegovim problemima i rješenjima. Postoje autori koji su zanemarivali posebnosti nacionlnih sustava te svoj istraživački interes usmjerili na generalne sustave s ciljem ( i nadom)da će na taj način doprinjeti općem razvoju komparativne pedagogije.Njihovi napori nisu ostali bez odjeka ; komparativne studije ( u okviru nacionalnih sustava i na globalnoj razini) obiluju sortiranim podacima čime su stvoreni dobri temelji za daljnja istraživanja različitih makro-problema. Međutim, osim istraživanja makro-problema, u komparativnoj se pedagogiji osjeća potreba i za mikro-istraživanjima koji adekvatan istraživački status dobivaju u istraživanju interkulturalne edukacije. U okviru ove problematike, komparativisti su se okrenuli prema "mini- grupama" te na transparentnu razinu podižu probleme diskriminiranih žena, manjina i ostalih "elemenata" koji se podvode pod pojam "najširi slojevi".

comparative education; micro research; mini-groups

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

177-189-x.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Rosić, Vladimir

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

953-6839-19-9

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni kolokvij: Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse

pozvano predavanje

18.04.2002-19.04.2002

Crikvenica, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano