Interakcija među vršnjacima u vrtićkom kontekstu (CROSBI ID 466686)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Irović, Stanislava
hrvatski
Interakcija među vršnjacima u vrtićkom kontekstu
Vršnjačka interakcija igra jedinstvenu ulogu u djetetovu razvoju. Vršnjaka je moguće promatrati kao objekt djetetova ponašanja i izvor razvojnih promjena, a svijet vršnjaka kao mikrokontest u kojem se razvoj ostvaruje. U radu se razmatraju razvojne vrijednosti vršnjačkog interakcijskog konteksta, njihovo ostvarivanje u ekspoloracijskim i igrovnim aktivnostima te uloga odrasloga u poticanju interakcije među vršnjacima u institucionalnim uvjetima. Na učestalost i kvalitetu vršnjačke interakcije odgojitelj djeluje svojim vrijednosnim sustavom i odgojnom praksom - gradeći prilike za prakticiranje vršnjačke interakcije, strukturirajući stimulativnu sredinu, kreirajući ozračje u kojem se djeca ohrabruju na odabir i donošenje odluka, usavršavanje socijalnih vještina, dogovor i suradnju. Harmonična i varijabilna interakcija među djecom vršnjacima, omogućena odgojiteljevom medijatorkom ulogom (strukturira sredinu, opskrbljuje dijete standardiziranim interakcijskim vještinama, posreduje i pruža potporu), postaje poligonom dječjeg razvoja.
vršnjačka komunikacija; razvojne vrijednosti; vršnjački tutoring.
nije evidentirano
engleski
Peer Interaction in the kindergarten context
nije evidentirano
peer interaction; developmental values; peer tutoring.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
43-54-x.
1998.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Vrtić kao dječja kuća
Došen Dobud, Anka et al.
Pula: PU Dječji vrtići Pula
Podaci o skupu
Vrtić kao dječja kuća
pozvano predavanje
05.06.1998-06.06.1998
Pula, Hrvatska