Stavovi odraslih o tjelesnom razvoju djece i predškolska praksa (CROSBI ID 466684)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Kuzma, Zdenka
hrvatski
Stavovi odraslih o tjelesnom razvoju djece i predškolska praksa
U radu se obrazlažu osnovne postavke o bitnosti odraslih (odgojitelja, roditelja) u očuvanju djetetova zdravlja i poticanja njegova tjelesnog razvoja. Stavovi odraslih u odnosu na zdravlje i tjelesni razvoj djeteta dio su njihove implicitne pedagogije. Implicitna pedagogija ili osobna teorija o odgoju podrazumijeva vrijednosni sustav kojim se definira i promišlja narav djeteta i djetinjstva, narav djetetova razvoja, odgojni ciljevi i strategije odgoja. Ličnost odgojitelja i roditelja koji ostvaruju program tjelesnog i zdravstvenog odgoja djece predškolske dobi u institucionalnim i obiteljskim uvjetima jedan je od presudnih čimbenika kvalitete i djelotvornosti ovih programa. Razina znanja i informiranosti, stručna kompetencija odgojitelja, ali i vrijednosne prosudbe i stavovi vezani za ciljeve, sadržaje i strategije odgojnog djelovanja odražavaju se na kvalitetu djetetova življenja u predškolskoj instituciji te na praksu organizacije i provedbe tjelesnih aktivnosti i tjelesnog vježbanja. Suradnja odgojitelja s roditeljima, zdravstvenim djelatnicima i športskim udrugama moće poboljšati kvalitetu i raznovrsnost progrma kojima se osmišljavaju aktivnosti tjelesnog i zdravstvenog odgoja djece predškolske dobi.
implicitna pedagogija; predškolski institucionalni kontekst; tjelesne aktivnosti; tjelesna kompetencija.
nije evidentirano
engleski
Adults attitudes to physical development and preschool practice
nije evidentirano
implicit pedagogy; preschool institutional context; psysical activities; physical competence.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
108-113-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Biti biti za druge
Železnik, Lubica
Dječji centar Čakovec i Visoka učiteljska škola Čakovec
Podaci o skupu
Biti biti za druge
pozvano predavanje
27.04.1998-29.04.1998
Čakovec, Hrvatska