Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi odraslih o tjelesnom razvoju djece i predškolska praksa (CROSBI ID 466684)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Kuzma, Zdenka Stavovi odraslih o tjelesnom razvoju djece i predškolska praksa // Biti – biti za druge / Železnik, Lubica (ur.). Dječji centar – Čakovec i Visoka učiteljska škola Čakovec, 1998. str. 108-113-x

Podaci o odgovornosti

Kuzma, Zdenka

hrvatski

Stavovi odraslih o tjelesnom razvoju djece i predškolska praksa

U radu se obrazlažu osnovne postavke o bitnosti odraslih (odgojitelja, roditelja) u očuvanju djetetova zdravlja i poticanja njegova tjelesnog razvoja. Stavovi odraslih u odnosu na zdravlje i tjelesni razvoj djeteta dio su njihove implicitne pedagogije. Implicitna pedagogija ili osobna teorija o odgoju podrazumijeva vrijednosni sustav kojim se definira i promišlja narav djeteta i djetinjstva, narav djetetova razvoja, odgojni ciljevi i strategije odgoja. Ličnost odgojitelja i roditelja koji ostvaruju program tjelesnog i zdravstvenog odgoja djece predškolske dobi u institucionalnim i obiteljskim uvjetima jedan je od presudnih čimbenika kvalitete i djelotvornosti ovih programa. Razina znanja i informiranosti, stručna kompetencija odgojitelja, ali i vrijednosne prosudbe i stavovi vezani za ciljeve, sadržaje i strategije odgojnog djelovanja odražavaju se na kvalitetu djetetova življenja u predškolskoj instituciji te na praksu organizacije i provedbe tjelesnih aktivnosti i tjelesnog vježbanja. Suradnja odgojitelja s roditeljima, zdravstvenim djelatnicima i športskim udrugama moće poboljšati kvalitetu i raznovrsnost progrma kojima se osmišljavaju aktivnosti tjelesnog i zdravstvenog odgoja djece predškolske dobi.

implicitna pedagogija; predškolski institucionalni kontekst; tjelesne aktivnosti; tjelesna kompetencija.

nije evidentirano

engleski

Adult’s attitudes to physical development and preschool practice

nije evidentirano

implicit pedagogy; preschool institutional context; psysical activities; physical competence.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

108-113-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Biti – biti za druge

Železnik, Lubica

Dječji centar – Čakovec i Visoka učiteljska škola Čakovec

Podaci o skupu

Biti – biti za druge

pozvano predavanje

27.04.1998-29.04.1998

Čakovec, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija