Odgojitelj usmjeren na dijete (CROSBI ID 466682)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Babić, Nada
hrvatski
Odgojitelj usmjeren na dijete
U radu se promišljaju mogućnosti za rješavanje proturječnosti između sadržajne i procesne strane odgojno-obrazovnog utjecaja u institucionalnom predškolskom kontekstu. Kao ishodište rabi se interaktivna paradigma učenja i podučavanja, prema kojoj temeljnu važnost u odgoju i razvoju ima interakcija odrasli - dijete te dijete - dijete. Kompetentniji partner (odrasli ili dijete), svojim ukupnim ponašanjam pomaže djetetu u preuzimanju odgovoranosti: od izvanjske podijeljene kontrole ka samostalnoj djetetovoj kontroli. Ukoliko su očekivanja i ponašanje odgojitelja suglasna djetetovom razvojnom putu, njegovim načinima učenja, njegovom iskustvu i postignuću tada je moguća učinkovitost u smislu više razine kompetencije djeteta.
interaktivna paradigma; predškolski programi; razvojno primjerena praksa; razvoj djeteta; interakcija odgojitelj-dijete.
nije evidentirano
engleski
Teacher Oriented to Child
nije evidentirano
interactive paradigm; preschool curriculum; developmentally appropriate practice; childs development.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
64-69-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Biti- biti za druge
pozvano predavanje
27.04.1998-29.04.1998
Čakovec, Hrvatska