Poslovne komunikacije - Pisanje na stroju (CROSBI ID 741861)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Kliment, Antun ; Jurković-Majić, Olivera
Vuk, Blaženka
hrvatski
Poslovne komunikacije - Pisanje na stroju
Poslovne su komunikacije u marketinškoj koncepciji dio strategije poslovanja trgovačkoga društva (poduzeća) ili krvotok odvijanja poslovnih procesa. Komercijalisti i referenti, kao operativni menedžeri, zaduženi su za plasman robe ili usluga ili za nabavu robe i materijala za proizvodnju. Zaposlenici obavljaju zadaće pomoću osobnih računala, a primjena poslovnih komunikacija sastavni je dio rada. Informacijske tehnologije povećavaju proizvodnost rada jer zaposlenici sami obavljaju cijeli poslovni proces bez pomoći korespondenta ili tipkača pa je neobično važno da učenici ekonomskih škola dobro poznaju teoriju i tehnologiju komuniciranja s poslovnim partnerima. Uloga poslovnih komunikacija mijenjala se tijekom 20. stoljeća. Do sedamdesetih godina prevladavalo je posredno poslovanje putem poslovnih pisama, a danas je pretežit neposredni način faksom i elektroničkim komunikacijama. Mogućnost skraćivanja trajanja procesa bit je nove filozofije razvoja gospodarstva. Udžbenik sadrži: – pisanje na pisaćem stroju – teoriju poslovnih komunikacija i – tehnologiju komuniciranja (tehniku).
poslovne komunikacije; poslovni dopisi; dopisivanje; strojopis
nije evidentirano
engleski
Business Communications - Typewritiny
nije evidentirano
business communications; business letters; typewriting
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Školska knjiga
215
2003.
nije evidentirano
objavljeno
953-0-20628-3