Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Trendovi razvoja istraživanja komparativne pedagogije (CROSBI ID 495375)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vrcelj, Sofija Trendovi razvoja istraživanja komparativne pedagogije / Trends of research development in comparative pedagogy // Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja / Rosić, Vladimir (ur.). Rijeka, 2001. str. 178-193

Podaci o odgovornosti

Vrcelj, Sofija

hrvatski

Trendovi razvoja istraživanja komparativne pedagogije

u radu se razmatraju trendovi istraživanja u komparativnoj pedagogiji koji se kretao od intuitivnog istraživanja, preko deskripcije, analize uzročno-posljedičnih odnosa do komparacije i pokušaja stvaranja univerzalnih i provjerljivih teorijskih koncepata. Tijekom odrastanja komparativna je pedagogija proživljavala različite "krize identiteta" zbog svojatanja njenog predmeta proučavanja od drugih znanosti (antropologije, filozofije, sociologije i drugih).Postojanje različitih orijentacija i različitih metodoloških pristupa u komparativnoj pedagogiji osiguravaju joj njen znanstveni identitet i budućnost. S obzirom na razinu spoznatosti različitosti i sličnosti, komparativna je pedagogija svoju "znanstvenu čašu" nalila do pola i prestoji joj duga istraživačka budućnost da čašu nalij(va) do vrha.

istraživanje; komparativna; razvoj; trendovi

nije evidentirano

engleski

Trends of research development in comparative pedagogy

u radu se razmatraju trendovi istraživanja u komparativnoj pedagogiji koji se kretao od intuitivnog istraživanja, preko deskripcije, analize uzročno-posljedičnih odnosa do komparacije i pokušaja stvaranja univerzalnih i provjerljivih teorijskih koncepata. Tijekom odrastanja komparativna je pedagogija proživljavala različite "krize identiteta" zbog svojatanja njenog predmeta proučavanja od drugih znanosti (antropologije, filozofije, sociologije i drugih).Postojanje različitih orijentacija i različitih metodoloških pristupa u komparativnoj pedagogiji osiguravaju joj njen znanstveni identitet i budućnost. S obzirom na razinu spoznatosti različitosti i sličnosti, komparativna je pedagogija svoju "znanstvenu čašu" nalila do pola i prestoji joj duga istraživačka budućnost da čašu nalij(va) do vrha.

research; comparative; development; trends

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

178-193.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja

Rosić, Vladimir

Rijeka:

Podaci o skupu

Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja

predavanje

27.04.2001-28.04.2001

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija