Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 141804

Trendovi razvoja istraživanja komparativne pedagogije


Vrcelj, Sofija
Trendovi razvoja istraživanja komparativne pedagogije // Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet, 2001. str. 178-193 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 141804 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Trendovi razvoja istraživanja komparativne pedagogije
(Trends of research development in comparative pedagogy)

Autori
Vrcelj, Sofija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja / Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet, 2001, 178-193

Skup
Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 27-28.04.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
istraživanje; komparativna; razvoj; trendovi
(research; comparative; development; trends)

Sažetak
U radu se razmatraju trendovi istraživanja u komparativnoj pedagogiji koji se kretao od intuitivnog istraživanja, preko deskripcije, analize uzročno-posljedičnih odnosa do komparacije i pokušaja stvaranja univerzalnih i provjerljivih teorijskih koncepata. Tijekom odrastanja komparativna je pedagogija proživljavala različite "krize identiteta" zbog svojatanja njenog predmeta proučavanja od drugih znanosti (antropologije, filozofije, sociologije i drugih).Postojanje različitih orijentacija i različitih metodoloških pristupa u komparativnoj pedagogiji osiguravaju joj njen znanstveni identitet i budućnost. S obzirom na razinu spoznatosti različitosti i sličnosti, komparativna je pedagogija svoju "znanstvenu čašu" nalila do pola i prestoji joj duga istraživačka budućnost da čašu nalij(va) do vrha.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009025

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Sofija Vrcelj (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Vrcelj, Sofija
Trendovi razvoja istraživanja komparativne pedagogije // Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet, 2001. str. 178-193 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vrcelj, S. (2001) Trendovi razvoja istraživanja komparativne pedagogije. U: Rosić, V. (ur.)Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja.
@article{article, author = {Vrcelj, S.}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2001}, pages = {178-193}, keywords = {istra\v{z}ivanje, komparativna, razvoj, trendovi}, title = {Trendovi razvoja istra\v{z}ivanja komparativne pedagogije}, keyword = {istra\v{z}ivanje, komparativna, razvoj, trendovi}, publisher = {Filozofski fakultet}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vrcelj, S.}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2001}, pages = {178-193}, keywords = {research, comparative, development, trends}, title = {Trends of research development in comparative pedagogy}, keyword = {research, comparative, development, trends}, publisher = {Filozofski fakultet}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font