Trendovi razvoja istraživanja komparativne pedagogije (CROSBI ID 495375)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vrcelj, Sofija
hrvatski
Trendovi razvoja istraživanja komparativne pedagogije
u radu se razmatraju trendovi istraživanja u komparativnoj pedagogiji koji se kretao od intuitivnog istraživanja, preko deskripcije, analize uzročno-posljedičnih odnosa do komparacije i pokušaja stvaranja univerzalnih i provjerljivih teorijskih koncepata. Tijekom odrastanja komparativna je pedagogija proživljavala različite "krize identiteta" zbog svojatanja njenog predmeta proučavanja od drugih znanosti (antropologije, filozofije, sociologije i drugih).Postojanje različitih orijentacija i različitih metodoloških pristupa u komparativnoj pedagogiji osiguravaju joj njen znanstveni identitet i budućnost. S obzirom na razinu spoznatosti različitosti i sličnosti, komparativna je pedagogija svoju "znanstvenu čašu" nalila do pola i prestoji joj duga istraživačka budućnost da čašu nalij(va) do vrha.
istraživanje; komparativna; razvoj; trendovi
nije evidentirano
engleski
Trends of research development in comparative pedagogy
u radu se razmatraju trendovi istraživanja u komparativnoj pedagogiji koji se kretao od intuitivnog istraživanja, preko deskripcije, analize uzročno-posljedičnih odnosa do komparacije i pokušaja stvaranja univerzalnih i provjerljivih teorijskih koncepata. Tijekom odrastanja komparativna je pedagogija proživljavala različite "krize identiteta" zbog svojatanja njenog predmeta proučavanja od drugih znanosti (antropologije, filozofije, sociologije i drugih).Postojanje različitih orijentacija i različitih metodoloških pristupa u komparativnoj pedagogiji osiguravaju joj njen znanstveni identitet i budućnost. S obzirom na razinu spoznatosti različitosti i sličnosti, komparativna je pedagogija svoju "znanstvenu čašu" nalila do pola i prestoji joj duga istraživačka budućnost da čašu nalij(va) do vrha.
research; comparative; development; trends
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
178-193.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja
Rosić, Vladimir
Rijeka:
Podaci o skupu
Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja
predavanje
27.04.2001-28.04.2001
Opatija, Hrvatska