Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 14173

Autonomija i "monitoring" u predškolskom odgoju


Babić, Nada; Irović, Stanislava; Kuzma, Zdenka
Autonomija i "monitoring" u predškolskom odgoju // Kvaliteta u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka, Hrvatska: Sveučilište u Rijeci, Pedagoški fakultet u Rijeci, 1998. str. 279-286 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 14173 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Autonomija i "monitoring" u predškolskom odgoju
(Autonomy and "monitoring" in preschool education)

Autori
Babić, Nada ; Irović, Stanislava ; Kuzma, Zdenka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir - : Sveučilište u Rijeci, Pedagoški fakultet u Rijeci, 1998, 279-286

Skup
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 19.-20.02.1998

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
autonomija; monitoring; humanističko-razvojna orjentacija; vrjednosni sustav odraslih
(autonomy; monitoring; humanistic - developmental orientation; adult's value system)

Sažetak
Krucijalno i uvijek aktualno pitanje - narav i učinci odgojno-obrazovnog utjecanja na individualni razvoj - sagledava se u svjetlu dviju teorijskih orjentacija: tradicionalno-ideologijske i humanističko-razvojne.Odgojno-obrazovni sustavi temeljeni na humanističko-razvojnoj orijentaciji nude nove mogućnosti za rješavanje niza metodologijskih problema među kojima se posebice ističu ciljevi i strategije učenja/obučavanja. U radu se problematiziraju razvojni učinci socijalne interakcije s odraslima na autonomiju djeteta. Temeljna su pitanja o djelovanju vrjednosnog sustava odraslih, o kreiranju optimalnih strategija i uvjeta učenja/obučavanja te o ulogama obučavatelja i obučavanih.Rezultati istraživanja upućuju na važnost "monitoringa"u razvoju autonomije djeteta. "Monitoring" kao sklop operacija sa svrhom uvida i nadzora procesa i rezultata učenja/obučavanja isprva vodi odrasli. Postupno, suglasno uvidu u razinu postignuća djeteta, ostvaruje se transfer regulacije : od izvanjske regulacije ka samoregulaciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
122002

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Stanislava Irović (autor)

Avatar Url Nada Babić (autor)

Avatar Url Zdenka Kuzma (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Babić, Nada; Irović, Stanislava; Kuzma, Zdenka
Autonomija i "monitoring" u predškolskom odgoju // Kvaliteta u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka, Hrvatska: Sveučilište u Rijeci, Pedagoški fakultet u Rijeci, 1998. str. 279-286 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Babić, N., Irović, S. & Kuzma, Z. (1998) Autonomija i "monitoring" u predškolskom odgoju. U: Rosić, V. (ur.)Kvaliteta u odgoju i obrazovanju.
@article{article, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {1998}, pages = {279-286}, keywords = {autonomija, monitoring, humanisti\v{c}ko-razvojna orjentacija, vrjednosni sustav odraslih}, title = {Autonomija i "monitoring" u pred\v{s}kolskom odgoju}, keyword = {autonomija, monitoring, humanisti\v{c}ko-razvojna orjentacija, vrjednosni sustav odraslih}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Rijeci, Pedago\v{s}ki fakultet u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {1998}, pages = {279-286}, keywords = {autonomy, monitoring, humanistic - developmental orientation, adult's value system}, title = {Autonomy and "monitoring" in preschool education}, keyword = {autonomy, monitoring, humanistic - developmental orientation, adult's value system}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Rijeci, Pedago\v{s}ki fakultet u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font