Interaktivni pristup u vrtiću (CROSBI ID 466665)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Irović, Stanislava
hrvatski
Interaktivni pristup u vrtiću
Oslanjajući se na spoznaje o naravi djetetova razvoja i osjetljivost za djetetovu individualnost, poučavatelj kreira optimalnu i poticajnu tenziju među programskim ciljevima i djetetovim mogućnostima, interesima i potrebama. U radu se ocrtavaju sonvone konture interaktivnog pristupa u vrtiću : transformirane uloge odraslog poučavatelja i djeteta; razvojno primjereni, na dijete fokusirani program; stimulirajuća i prema djetetovim potrebama responsivna sredina; multiple strategije učenja/poučavanja ... Interaktivnim pristupom koji postaje izvorom djetetova socijalnog i kognitivnog monitoringa, gradi se djetetova kompetencija i autonomija.
interaktivni pristup;komunikacijsko-interakcijska paradigma odgoja; program orjentiran na dijete; strategije učenja/poučavanja
nije evidentirano
engleski
Interactive approach in the kindergarten
nije evidentirano
interactive approach; communicative-interactive paradigm of education; curriculum oriented to the child; teaching/learning strategies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
269-279-x.
1998.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju, Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog kolokvija
Rosić, Vladimir
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju
pozvano predavanje
19.02.1998-20.02.1998
Rijeka, Hrvatska