Interaktivno učenje/obučavanje u izobrazbi studenata. (CROSBI ID 466664)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Babić, Nada
hrvatski
Interaktivno učenje/obučavanje u izobrazbi studenata.
U naslovljenom radu se podastiru teorijske spoznaje i iskustva o interaktivnom obučavanju studenata - budućih odgojitelja predškolske djece. Ishodišne pretpostavke su: a) učenje je proces aktivne tvorbe znanja, vrijednosnog sustava, sposobnosti, vještina i b) integrirani holistički pristup na programskoj i izvedbenoj razini odgovara stvarnom funkcioniranju ljudskih potreba. U radu se elaborira ideja o kompetenciji odgojitelja s futurologijske točke motrišta - promjene u edukacijskim potrebama i buduće moguće profesionalne uloge. Na kraju se nudi prijedlog promjena na koncepcijskoj i metodologijskoj razini u transformaciji dosadašnjeg sustava obrazovanja budućih odgojitelja - stručnjaka za različite predškolske programe.
interaktivno učenje/obučavanje; integrirani holistički pristup; kompetencija učitelja; refleksivni praktičar
nije evidentirano
engleski
Interactive learning/teaching in students' education
nije evidentirano
interactive learning/teaching; integrative holistic approach; teacher's competence; reflective practitioner
nije evidentirano
Podaci o prilogu
121-132-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju, Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog kolokvija
Rosić, Vladimir
Rijeka: Pedagoški fakultet Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju
pozvano predavanje
19.02.1998-20.02.1998
Rijeka, Hrvatska