Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Vrednovanje predškolskog odgoja i obrazovanje odgojitelja (CROSBI ID 466662)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Babić, Nada ; Kuzma, Zdenka Vrednovanje predškolskog odgoja i obrazovanje odgojitelja // Vrednovanje obrazovanja. Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa / Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1998. str. 121-135-x

Podaci o odgovornosti

Babić, Nada ; Kuzma, Zdenka

hrvatski

Vrednovanje predškolskog odgoja i obrazovanje odgojitelja

Empirijski nalazi o implicitnim pedagogijama odgojitelja, o njihovoj komunikativnoj kompetenciji te interakciji s djecom u vrtićnim uvjetima potvrdili su pretpostavku da je odgojiteljeva osobnost značajna varijabla institucijskog mikrokonteksta koja može uzrokovati razlike u učincima odgojnog djelovanja. U sklopu ličnosti odgojitelja bitne su određene kognitivne, emocionalne i socijalne osobine kao: opća intelektualna sposobnost, znanja, kreativnost, društvenost, samopouzdanost, emocionalna toplina i korektnost u komunikaciji, optimističnost, samokritičnost, pravednost i dosljednost. Odgojitelji i kompetentni stručnjaci kao procjenjivači smatraju bitnima sljedeće osobine: obrazovanost, stabilnost i samopouzdanost, emocionalnu toplinu (odzivljivost) i korektnost u komunikaciji, optimističnost te strpljivost i dosljednost. Što je nužno mijenjati u izobrazbi odogjitelja u svrhu postizanja optimalne teorijske i praktično/izvedbene razine? Pretpostavljamo da je odgovor u izobrazbi što sofisticiranijeg stručnjaka - talentiranog odgojitelja i pedagogijskog inovatora. Ostvariva je programima koji preferiraju situacijski temljena znanja/spoznaje, opservacijsku fluentnost, refleksiju te interakcijske vještine. Riječ je o programima izobrazbe u kojima postoji interdisciplinarna i vertikalna integracija, razvojni slijed te sustavna "terenska" analiza i procjenjivanje.

implicitna pedagogija; osobnost odgojitelja; interdisciplinarna i vertikalna integracija; opservacijska fluentnost; refleksija; komunikacijsko-interakcijske sposobnosti.

nije evidentirano

engleski

Evaluation of pre-school education and training of kindergarten teachers,

nije evidentirano

implicit pedagogy; teacher's personality; inter-disciplinary and vertical integration; observational fluency; reflection; communication-interaction abilities.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

121-135-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Vrednovanje obrazovanja. Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa

Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

Vrednovanje obrazovnog procesa

pozvano predavanje

12.12.1998-13.12.1998

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija