Konstruktivistička teorija i obrazovni proces (CROSBI ID 495341)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mušanović, Marko
hrvatski
Konstruktivistička teorija i obrazovni proces
Konstruktivizam je pogled na učenje temeljen na stavu da učenici putem aktivnosti, procesom intelektualnog razvoja postaju graditelji i kreatori novih znčenja i znanja. Konstruktivistički pogled na učenje implicira specifične promjene uloge učitelja kao i prirode aktivnosti učenja. Iz konstruktivisstičke perspektive poučavanje se sagledava izvan uobičajenog prenošenja informacija učenicima i provjere njihove usvojenosti u učenika. Umjesto toga poučavanje postaje stvar kreiranja situacija u kojima učenici aktivno sudjeluju, u kojima postaju sposobni stvarati svoje individualne konstrukcije. Uspoređivanjem tradicionalnog i konstruktivističkog razreda mogu se opisati temeljna obilježja konstruktivističkog pristupa: učenik se prihvaća kao onaj koji misli i stvara značenja, kao neovisni istraživač, učitelj poučava interaktivnim stilom, traži mišljenja učenika, primaran je rad u grupama i dr.
konstruktivizam; konstruktivistički razred; konstruktivističke teorije
nije evidentirano
engleski
Theory of Constructivism and Process of Education
nije evidentirano
constructivism; constructivist classroom; theory of constructivism
nije evidentirano
Podaci o prilogu
28-35.-x.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja
Kramar, Martin
Maribor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta Mariboru
Podaci o skupu
Nepoznat skup
pozvano predavanje
29.02.1904-29.02.2096