Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konstruktivistička teorija i obrazovni proces (CROSBI ID 495341)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Mušanović, Marko Konstruktivistička teorija i obrazovni proces // Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin (ur.). Maribor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta Mariboru, 2000. str. 28-35.-x

Podaci o odgovornosti

Mušanović, Marko

hrvatski

Konstruktivistička teorija i obrazovni proces

Konstruktivizam je pogled na učenje temeljen na stavu da učenici putem aktivnosti, procesom intelektualnog razvoja postaju graditelji i kreatori novih znčenja i znanja. Konstruktivistički pogled na učenje implicira specifične promjene uloge učitelja kao i prirode aktivnosti učenja. Iz konstruktivisstičke perspektive poučavanje se sagledava izvan uobičajenog prenošenja informacija učenicima i provjere njihove usvojenosti u učenika. Umjesto toga poučavanje postaje stvar kreiranja situacija u kojima učenici aktivno sudjeluju, u kojima postaju sposobni stvarati svoje individualne konstrukcije. Uspoređivanjem tradicionalnog i konstruktivističkog razreda mogu se opisati temeljna obilježja konstruktivističkog pristupa: učenik se prihvaća kao onaj koji misli i stvara značenja, kao neovisni istraživač, učitelj poučava interaktivnim stilom, traži mišljenja učenika, primaran je rad u grupama i dr.

konstruktivizam; konstruktivistički razred; konstruktivističke teorije

nije evidentirano

engleski

Theory of Constructivism and Process of Education

nije evidentirano

constructivism; constructivist classroom; theory of constructivism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

28-35.-x.

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja

Kramar, Martin

Maribor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta Mariboru

Podaci o skupu

Nepoznat skup

pozvano predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija