Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 141627

Teorijska polazišta razvojne pedagoške djelatnosti stručnih suradnika


Mušanović, Marko
Teorijska polazišta razvojne pedagoške djelatnosti stručnih suradnika // Pedagozi - stručni suradnici u inovacijskom vrtiću i školi / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: HPKZ, 2000. str. 19-28


Naslov
Teorijska polazišta razvojne pedagoške djelatnosti stručnih suradnika
(Theoretical foundations of developmental and pedagogical activities of schools' cousellor)

Autori
Mušanović, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Pedagozi - stručni suradnici u inovacijskom vrtiću i školi

Urednik/ci
Vrgoč, Hrvoje

Izdavač
HPKZ

Grad
Zagreb

Godina
2000

Raspon stranica
19-28

ISBN
953-6134-31-4

Ključne riječi
Školski pedagog, razvojna pedagoška djelatnost
(School cousellor, school couselling)

Sažetak
U poglavlju se analiziraju teorijske pretpostavke razvojne pedagoške djelatnosti stručnih suradnika i načela rada stručnih suradnika. Razvojna pedagoška djelatnost stručnih suradnika osniva se na razvojno-humanističkoj paradigmi, a u tome kontekstu načela rada izvode se iz konstruktivističke paradigme. Smisao je ovoga teorijskog utemeljenja reforma hrvatskog školstva koncpiranjem škole kao prosocijalne zajednice i mjesta učenja u sklopu koncepcije cjeloživotnog obrazovanja u društvu koje uči.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Autor s matičnim brojem:
Marko Mušanović, (12036)