Teorijska polazišta razvojne pedagoške djelatnosti stručnih suradnika (CROSBI ID 28965)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Mušanović, Marko
hrvatski
Teorijska polazišta razvojne pedagoške djelatnosti stručnih suradnika
U poglavlju se analiziraju teorijske pretpostavke razvojne pedagoške djelatnosti stručnih suradnika i načela rada stručnih suradnika. Razvojna pedagoška djelatnost stručnih suradnika osniva se na razvojno-humanističkoj paradigmi, a u tome kontekstu načela rada izvode se iz konstruktivističke paradigme. Smisao je ovoga teorijskog utemeljenja reforma hrvatskog školstva koncpiranjem škole kao prosocijalne zajednice i mjesta učenja u sklopu koncepcije cjeloživotnog obrazovanja u društvu koje uči.
školski pedagog, razvojna pedagoška djelatnost
nije evidentirano
engleski
Theoretical foundations of developmental and pedagogical activities of schools' cousellor
nije evidentirano
school cousellor, school couselling
nije evidentirano
Podaci o prilogu
19-28-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pedagozi - stručni suradnici u inovacijskom vrtiću i školi
Vrgoč, Hrvoje
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor
2000.
953-6134-31-4