Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Teorijska polazišta razvojne pedagoške djelatnosti stručnih suradnika (CROSBI ID 28965)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Mušanović, Marko Teorijska polazišta razvojne pedagoške djelatnosti stručnih suradnika // Pedagozi - stručni suradnici u inovacijskom vrtiću i školi / Vrgoč, Hrvoje (ur.). Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2000. str. 19-28-x

Podaci o odgovornosti

Mušanović, Marko

hrvatski

Teorijska polazišta razvojne pedagoške djelatnosti stručnih suradnika

U poglavlju se analiziraju teorijske pretpostavke razvojne pedagoške djelatnosti stručnih suradnika i načela rada stručnih suradnika. Razvojna pedagoška djelatnost stručnih suradnika osniva se na razvojno-humanističkoj paradigmi, a u tome kontekstu načela rada izvode se iz konstruktivističke paradigme. Smisao je ovoga teorijskog utemeljenja reforma hrvatskog školstva koncpiranjem škole kao prosocijalne zajednice i mjesta učenja u sklopu koncepcije cjeloživotnog obrazovanja u društvu koje uči.

školski pedagog, razvojna pedagoška djelatnost

nije evidentirano

engleski

Theoretical foundations of developmental and pedagogical activities of schools' cousellor

nije evidentirano

school cousellor, school couselling

nije evidentirano

Podaci o prilogu

19-28-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagozi - stručni suradnici u inovacijskom vrtiću i školi

Vrgoč, Hrvoje

Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor

2000.

953-6134-31-4

Povezanost rada

nije evidentirano