Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ocjena nastavnika na fakultetu (CROSBI ID 104192)

Prilog u časopisu | stručni rad

Bjelajac, Slobodan Ocjena nastavnika na fakultetu // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 52 (2003), 1-2; 191-201-x

Podaci o odgovornosti

Bjelajac, Slobodan

hrvatski

Ocjena nastavnika na fakultetu

Ovo je prvi puta da se na našem fakultetu ocjenjuju nastavnici od strane studenata. 847 studenata ocijenilo je 37 nastavnika u zimskom semestru. Analiza je otkrila vrlo zadovoljavajuće ocjene koje su studenti dali svojim profesorima na fakultetu Prirodoslovno-matematičkih znanosti jer je 22% profesora ocijenjeno ocjenom 5 i 49% ocjenom 4, dok je samo jedan nastavnik ocijenjen ocjenom 1 (2, 7%). Najveće ocjene su nastavnici dobili za korektan odnos prema studentima, spremnost za raspravu sa studentima i pripremljenost za predavanje (prosječna ocjena je viša od 4). Najmanja je ocjena data za poticanje na raspravu i na samostalan rad. Također je važno spomena da je ocjenjivanje povezano s prisustvom studenata na predavanjima i zainteresiranosti za predmet. Studenti koji su izostajali s nastave kao i oni koji nisu zainteresirani za predmet u većoj su mjeri skloni davanju nižih ocjena svojim nastavnicima nego studenti koji su redovito dolazili na nastavu i koji su zainteresirani za materiju. Autor na koncu zaključuje kako je ocjenjivanje nastavnika bilo vrlo uspješno, jer se tako došlo do određenih spoznaja o nastavnicima, ali i o studentima, kao i da bi bilo korisno nastaviti s takvom praksom na sveučilištu, ali i u srednjoj školi.

Ocjenjivanje nastavnika; ocjene; prosječne ocjene; prisustvo nastavi; interes za predmet

nije evidentirano

engleski

The Evaluation of University Professors

nije evidentirano

evaluation of professors; grades; avarage grades; attendance on courses; interest in courses

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52 (1-2)

2003.

191-201-x

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

nije evidentirano