Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mogući načini podučavanja o zbrinjavanju otpada (CROSBI ID 466642)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šuker, Ruža ; Popović, Željko ; Peko, Anđelka Mogući načini podučavanja o zbrinjavanju otpada // V. međunarodni simpozij Gospodarenje otpadom : zbornik radova = Vth International Symposium, Waste Management : proceedings / Milanović, Zlatko (ur.). Velika Gorica: MTG Topgraf, 1998. str. 713-722

Podaci o odgovornosti

Šuker, Ruža ; Popović, Željko ; Peko, Anđelka

hrvatski

Mogući načini podučavanja o zbrinjavanju otpada

U procesu obrazovanja o ekološkim temama istaknuto mjesto zauzima obrazovanje za okoliš, gdje je glavni cilj obrazovati i odgajati o pravom mjestu čovjeka u neposrednom okolišu u kojem živi i prirode u cjelosti. Otpad i njegovo zbrinjavanje dio su svakodnevnog života čovjeka, te je obrazovanje o tome zapravo obrazovanje o životu samome. Cilj ovoga rada je istražiti koji od tri provedena načina podučavavja o zbrinjavanju otpada više informira učenike te ispituje građenje učenikova osobnog stajališta glede ove teme. U uzorak je uključeno 161 dijete (tri odjela osmih i tri četvrtih razreda) osnovne škole u Osijeku. Korištene su deskriptivna i kauzalna metoda u koju su uključene anketa i niz pitanja objektivnog tipa. Držimo da je neophodno izgrađivati znanja učenika glede: upoznavanja s vrstama prvenstveno kućnog otpada, njegovog razvrstavanja i mogućnostima recikliranja. Anketom su ispitani stavovi djece prema otpadu i njegovom recikliranju. Djeca su o načinima zbrinjavanja otpada podučavana nastavnom ekskurzijom, klasičnim predavanjem i obrazovnim kompjutorskim programom. Svaki od provedenih načina podučavanja imaju svoje posebnosti koji su u radu istaknute. Testiranje i anketiranje je vršeno prije i poslije postupka podučavanja. Rezultati ispitivanja pokazuju različite nivoe učeničkog poznavanja zbrinjavanja otpada i nakon provedenih različitih oblika obrazovnog procesa, a rezultati ukupnog istraživanja navode na potrebu kombiniranja anzličitih izvora znanja i osuvremenjavanja dinamičnijim oblicima rada u procesu obrazovanja za okoliš čiji je vrlo važan segment i obrazovanje o zbrinjavanju otpada.

poučavanje; zbrinjavanje otpada

nije evidentirano

engleski

Possible Ways of Teaching about Waste Treatment

nije evidentirano

teaching; waste treatment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

713-722.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

V. međunarodni simpozij Gospodarenje otpadom : zbornik radova = Vth International Symposium, Waste Management : proceedings

Milanović, Zlatko

Velika Gorica: MTG Topgraf

Podaci o skupu

Međunarodni simpozij Gospodarenje otpadom (5 ; 1998)

predavanje

25.11.1998-27.11.1998

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija