Pojam učitelja u radovima Jagode Truhelke (CROSBI ID 466641)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Peko, Anđelka
hrvatski
Pojam učitelja u radovima Jagode Truhelke
Ponovno, po tko zna koji put preispitujemo ulogu učitelja tragajući za putovima u odabiru studenata - budućih učitelja, a zatim tražimo sadržaje i putove u izobrazbi za tu ulogu. Sva ta propitivanja glede učiteljskog zvanja ukazuju i na njegovu važnost u bilo kojem društvu. Istim pitanjima posebnu pozornost poklanjala je u svojim radovima i Jagoda Truhelka. Njezina stajališta možemo analizirati u samom cjelovitom poimanju zahtjeva koje ona postavlja u ostvarivanju učiteljske uloge, u odredivanju same svrhe nastave, zahtjevima glede nastavnih metoda te njezinu shvaćanju prakse kao značajne sastavnice učiteljskog zvanja. Jagoda Truhelka ukazuje kako se na teorijskom planu učiteljskom zvanju pridaje dosta pozornosti, ali kako sama praksa značajno zaostaje. Svrhom nastave drži "Podati mladeži i potom budućemu naraštaju čvrsto moralno i čuvstveno uporište u samom sebi, da se uzmogne snaći u tom općenitom vrtlogu bez štete za svoje moralno biće."
učitelj; Jagoda Truhelka
nije evidentirano
engleski
Notion of Teacher in the Works of Jagoda Truhelka
nije evidentirano
teacher; Jagoda Truhelka
nije evidentirano
Podaci o prilogu
51-63-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zlatni danci. Život i djelo Jagode Truhelke
Martinčić, Julio ; Hackenberger, Dubravka
Osijek: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)
Podaci o skupu
Nepoznat skup
pozvano predavanje
29.02.1904-29.02.2096