Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pojam učitelja u radovima Jagode Truhelke (CROSBI ID 466641)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Peko, Anđelka Pojam učitelja u radovima Jagode Truhelke // Zlatni danci. Život i djelo Jagode Truhelke / Martinčić, Julio ; Hackenberger, Dubravka (ur.). Osijek: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 1998. str. 51-63-x

Podaci o odgovornosti

Peko, Anđelka

hrvatski

Pojam učitelja u radovima Jagode Truhelke

Ponovno, po tko zna koji put preispitujemo ulogu učitelja tragajući za putovima u odabiru studenata - budućih učitelja, a zatim tražimo sadržaje i putove u izobrazbi za tu ulogu. Sva ta propitivanja glede učiteljskog zvanja ukazuju i na njegovu važnost u bilo kojem društvu. Istim pitanjima posebnu pozornost poklanjala je u svojim radovima i Jagoda Truhelka. Njezina stajališta možemo analizirati u samom cjelovitom poimanju zahtjeva koje ona postavlja u ostvarivanju učiteljske uloge, u odredivanju same svrhe nastave, zahtjevima glede nastavnih metoda te njezinu shvaćanju prakse kao značajne sastavnice učiteljskog zvanja. Jagoda Truhelka ukazuje kako se na teorijskom planu učiteljskom zvanju pridaje dosta pozornosti, ali kako sama praksa značajno zaostaje. Svrhom nastave drži "Podati mladeži i potom budućemu naraštaju čvrsto moralno i čuvstveno uporište u samom sebi, da se uzmogne snaći u tom općenitom vrtlogu bez štete za svoje moralno biće."

učitelj; Jagoda Truhelka

nije evidentirano

engleski

Notion of Teacher in the Works of Jagoda Truhelka

nije evidentirano

teacher; Jagoda Truhelka

nije evidentirano

Podaci o prilogu

51-63-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zlatni danci. Život i djelo Jagode Truhelke

Martinčić, Julio ; Hackenberger, Dubravka

Osijek: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)

Podaci o skupu

Nepoznat skup

pozvano predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija