Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učiteljeve govorne djelatnosti- praćenje i vrjednovanje (CROSBI ID 466636)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Peko, Anđelka Učiteljeve govorne djelatnosti- praćenje i vrjednovanje // Vjednovanje obrazovnog procesa / Peko, Anđelka: Vodopija, Irena.. (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996. str. 30-31-x

Podaci o odgovornosti

Peko, Anđelka

hrvatski

Učiteljeve govorne djelatnosti- praćenje i vrjednovanje

U nastavnom procesu kakav je pretežno prisutan u nas (usmjeren k nastavniku) nastavnik je glavni modelator te valja obratiti pozornost na mjerenje, vrednovanje i unapređivanje njegovog rada. Nastavnikova govorna djelatnost koja je dominantna u nastavnoj komunikaciji očituje se u okviru dvaju gledišta, a to su: a) gledište poučavanja i b) afektivno gledište odnosno refleksija emocija u nastavnoj komunikaciji. Prvi korak u procesu izmjene dominantnosti nastavnikove govorne djelatnosti jest snimanje govorne nastavne komunikacije koju on (uz učenika) i strukturira. To je ujedno i osnava za vrednovanje te kotnunikacije. Na osnovi snimke nastave verbalnim interakcijskim sustavom Amidona i Huntera (koji obuhvaća oba aspekta verbalne nastavnikove djelatnosti) moguće je nastavnika upoznati s pozitivnim i negativnim stranama nastave i mogućnostima njenog unapređivanja (što uključuje jednako kvalitativno kao i kvantitativno gledište verbalne nastavne komunikacije).

vrednovanje; učiteljeva govorna djelatnost

nije evidentirano

engleski

Evaluation of teacher's verbal activity

nije evidentirano

evaluation; teacher's verbal activity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

30-31-x.

1996.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Vjednovanje obrazovnog procesa

Peko, Anđelka: Vodopija, Irena..

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

Vrednovanje obrazovnog procesa

predavanje

12.12.1996-13.12.1996

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija