Učiteljeve govorne djelatnosti- praćenje i vrjednovanje (CROSBI ID 466636)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Peko, Anđelka
hrvatski
Učiteljeve govorne djelatnosti- praćenje i vrjednovanje
U nastavnom procesu kakav je pretežno prisutan u nas (usmjeren k nastavniku) nastavnik je glavni modelator te valja obratiti pozornost na mjerenje, vrednovanje i unapređivanje njegovog rada. Nastavnikova govorna djelatnost koja je dominantna u nastavnoj komunikaciji očituje se u okviru dvaju gledišta, a to su: a) gledište poučavanja i b) afektivno gledište odnosno refleksija emocija u nastavnoj komunikaciji. Prvi korak u procesu izmjene dominantnosti nastavnikove govorne djelatnosti jest snimanje govorne nastavne komunikacije koju on (uz učenika) i strukturira. To je ujedno i osnava za vrednovanje te kotnunikacije. Na osnovi snimke nastave verbalnim interakcijskim sustavom Amidona i Huntera (koji obuhvaća oba aspekta verbalne nastavnikove djelatnosti) moguće je nastavnika upoznati s pozitivnim i negativnim stranama nastave i mogućnostima njenog unapređivanja (što uključuje jednako kvalitativno kao i kvantitativno gledište verbalne nastavne komunikacije).
vrednovanje; učiteljeva govorna djelatnost
nije evidentirano
engleski
Evaluation of teacher's verbal activity
nije evidentirano
evaluation; teacher's verbal activity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
30-31-x.
1996.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Vjednovanje obrazovnog procesa
Peko, Anđelka: Vodopija, Irena..
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Podaci o skupu
Vrednovanje obrazovnog procesa
predavanje
12.12.1996-13.12.1996
Osijek, Hrvatska