Kako ostvariti kvalitetnu izobrazbu progane djece (CROSBI ID 466633)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Peko, Anđelka
hrvatski
Kako ostvariti kvalitetnu izobrazbu progane djece
U školskoj godini 1996./97. u osnovnim školama Osječko-baranjske županije nalazi se 3398 djece koja su prognana iz svojih domova. Uz njih je samo u osnovnim školama i 835 učenika - izbjeglica. Od ukupnog broja osnovnoškolske djece upravo djeca - prognanici i djeca - izbjeglice čine 16 % osnovnoškolskc populacije u Osječko-baranjskoj županiji. Riječ je svakako o problemu koji sve nas koji se bavimo u bilo kojem odsječku izobrazbe obvezuje na pozornost i sustavno bavljenje njime, jer od periodičnog rada na njemu, ova djeca nemaju veće koristi. Zapravo, izobrazba djece stradalnika domovinskog rata obvezuje nas na sustavan pristup glede: praćenja i izmjene izobrazbe djece s brojnim psiho-socijalnim problemima, uporabe načina i socijalno radnih oblika aktivnosti koji djeci omogućuju drukčiji položaj. U ovom radu posebnu sam pozornost ukazala na prvu stepenicu u tom zahtjevnom usponu, a to je pružanje sustavne podrške prognanoj djeci kao preduvjeta za ostvarivanje i kognitivnih zadaća kojc su u izobrazbi posebno naglašene.
odgoj; obrazovanje; prognana djeca
nije evidentirano
engleski
How to realize qualitative education of refugee children
nije evidentirano
education; dispalced children
nije evidentirano
Podaci o prilogu
417-424-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju
Rosić, Vladimir
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju
pozvano predavanje
19.02.1998-20.02.1998
Rijeka, Hrvatska