(Ne)mogućnost djelovanja škole na razvoj(nost) učenika (CROSBI ID 495142)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vrcelj, Sofija
hrvatski
(Ne)mogućnost djelovanja škole na razvoj(nost) učenika
U radu se razmatraju mogućnosti i ograničenja djelovanja škole na razvoj učenika. Razvoj(nost) se učenika ističe kao primarni cilj /svake/ škole, no upitno je koliko je ostvarenje toga cilja moguće u školama koje rade po ustaljenom redu . Razvoj(nost) svakoga učenika pretpostavlja potpunu individualizaciju rada u školama, što onda onemogućava stvaranje jedne obuhvatne i općevažeće pedagogije i "Školsko-pedagoškog korpusa" koji će biti primjenjiv za svakoga učenika . Razvojnost učenika u školi je moguće i potrebno provoditi ukoliko se pokaže da poučavanje zasnovano na općim principima nema općeprihvaćene "strategije" razvojnosti u školi unatoč spoznajama mnogih teorija /dvo-zona teorija L.Vigotskoga, Brunerov strukturalizam, Piagetov "spontani razvoj".
razvojnost; učenik; obrazovanje; dvo-zona teorija; Pijaže-ova teorija
nije evidentirano
engleski
The possiblities and limitations of the effect of school on the development of students
nije evidentirano
development; students; education;
nije evidentirano
Podaci o prilogu
111-115-x.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov z 2. mednarodnega znanstvenega posveta
Kramar, Martin ; Duh, Matjaž
Maribor: Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko
86-80693-56-1
Podaci o skupu
Nepoznat skup
poster
29.02.1904-29.02.2096