Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

(Ne)mogućnost djelovanja škole na razvoj(nost) učenika (CROSBI ID 495142)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Vrcelj, Sofija (Ne)mogućnost djelovanja škole na razvoj(nost) učenika // Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov z 2. mednarodnega znanstvenega posveta / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž (ur.). Maribor: Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko, 2000. str. 111-115-x

Podaci o odgovornosti

Vrcelj, Sofija

hrvatski

(Ne)mogućnost djelovanja škole na razvoj(nost) učenika

U radu se razmatraju mogućnosti i ograničenja djelovanja škole na razvoj učenika. Razvoj(nost) se učenika ističe kao primarni cilj /svake/ škole, no upitno je koliko je ostvarenje toga cilja moguće u školama koje rade po ustaljenom redu . Razvoj(nost) svakoga učenika pretpostavlja potpunu individualizaciju rada u školama, što onda onemogućava stvaranje jedne obuhvatne i općevažeće pedagogije i "Školsko-pedagoškog korpusa" koji će biti primjenjiv za svakoga učenika . Razvojnost učenika u školi je moguće i potrebno provoditi ukoliko se pokaže da poučavanje zasnovano na općim principima nema općeprihvaćene "strategije" razvojnosti u školi unatoč spoznajama mnogih teorija /dvo-zona teorija L.Vigotskoga, Brunerov strukturalizam, Piagetov "spontani razvoj".

razvojnost; učenik; obrazovanje; dvo-zona teorija; Pijaže-ova teorija

nije evidentirano

engleski

The possiblities and limitations of the effect of school on the development of students

nije evidentirano

development; students; education;

nije evidentirano

Podaci o prilogu

111-115-x.

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov z 2. mednarodnega znanstvenega posveta

Kramar, Martin ; Duh, Matjaž

Maribor: Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko

86-80693-56-1

Podaci o skupu

Nepoznat skup

poster

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija