Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 140625

Holistički pristup promjenama i razvoju odgojno-obrazovne uloge škole


Zloković, Jasminka
Holistički pristup promjenama i razvoju odgojno-obrazovne uloge škole // Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov z 2. mednarodnega znanstvenega posveta / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž (ur.).
Maribor: Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko, 2003. str. 47-57 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 140625 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Holistički pristup promjenama i razvoju odgojno-obrazovne uloge škole
(Holistic approach to changes and development of the educational role of school)

Autori
Zloković, Jasminka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov z 2. mednarodnega znanstvenega posveta / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž - Maribor : Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko, 2003, 47-57

ISBN
86-80693-68-5

Skup
2. Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja

Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 22-23.11.2001

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
holistički; pristup; razvoj; obrazovanje; škola
(holistic; approach; development; education; school)

Sažetak
Današnji svijet suočen je s ozbiljnim izazovima koja su pokrenula različita čovjekovoj egzistenciji relevantna zbivanja. Škola se mora prilagoditi diskontinuitetu suvremenog doba koji tradicionalno orijentiranu prosvjetnu koncepciju čini često prilično nestabilnom. Učenici nisu "unificirani" a poučavanje nije puka rutina.Želimo li učiniti iskorak iz nekih tradicionalnih koncepata koji nedovoljno zadovoljavaju individualne, intelektualne, socijalne, emocionalne, moralne i neke druge potrebe učenika, holistički pristup proučavanju odgojne stvarnosti daje nove poglede koji se temelje na interakciji različitih dinamičkih pojava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009025

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Jasminka Zloković (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Zloković, Jasminka
Holistički pristup promjenama i razvoju odgojno-obrazovne uloge škole // Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov z 2. mednarodnega znanstvenega posveta / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž (ur.).
Maribor: Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko, 2003. str. 47-57 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Zloković, J. (2003) Holistički pristup promjenama i razvoju odgojno-obrazovne uloge škole. U: Kramar, M. & Duh, M. (ur.)Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov z 2. mednarodnega znanstvenega posveta.
@article{article, author = {Zlokovi\'{c}, J.}, year = {2003}, pages = {47-57}, keywords = {holisti\v{c}ki, pristup, razvoj, obrazovanje, \v{s}kola}, isbn = {86-80693-68-5}, title = {Holisti\v{c}ki pristup promjenama i razvoju odgojno-obrazovne uloge \v{s}kole}, keyword = {holisti\v{c}ki, pristup, razvoj, obrazovanje, \v{s}kola}, publisher = {Pedago\v{s}ka fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko}, publisherplace = {Maribor, Slovenija} }
@article{article, author = {Zlokovi\'{c}, J.}, year = {2003}, pages = {47-57}, keywords = {holistic, approach, development, education, school}, isbn = {86-80693-68-5}, title = {Holistic approach to changes and development of the educational role of school}, keyword = {holistic, approach, development, education, school}, publisher = {Pedago\v{s}ka fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko}, publisherplace = {Maribor, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font