Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Holistički pristup promjenama i razvoju odgojno-obrazovne uloge škole (CROSBI ID 495110)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Zloković, Jasminka Holistički pristup promjenama i razvoju odgojno-obrazovne uloge škole // Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov z 2. mednarodnega znanstvenega posveta / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž (ur.). Maribor: Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko, 2003. str. 47-57

Podaci o odgovornosti

Zloković, Jasminka

hrvatski

Holistički pristup promjenama i razvoju odgojno-obrazovne uloge škole

Današnji svijet suočen je s ozbiljnim izazovima koja su pokrenula različita čovjekovoj egzistenciji relevantna zbivanja. Škola se mora prilagoditi diskontinuitetu suvremenog doba koji tradicionalno orijentiranu prosvjetnu koncepciju čini često prilično nestabilnom. Učenici nisu "unificirani" a poučavanje nije puka rutina.Želimo li učiniti iskorak iz nekih tradicionalnih koncepata koji nedovoljno zadovoljavaju individualne, intelektualne, socijalne, emocionalne, moralne i neke druge potrebe učenika, holistički pristup proučavanju odgojne stvarnosti daje nove poglede koji se temelje na interakciji različitih dinamičkih pojava.

holistički; pristup; razvoj; obrazovanje; škola

nije evidentirano

engleski

Holistic approach to changes and development of the educational role of school

nije evidentirano

holistic; approach; development; education; school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

47-57.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov z 2. mednarodnega znanstvenega posveta

Kramar, Martin ; Duh, Matjaž

Maribor: Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko

86-80693-68-5

Podaci o skupu

Nepoznat skup

poster

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija