Holistički pristup promjenama i razvoju odgojno-obrazovne uloge škole (CROSBI ID 495110)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Zloković, Jasminka
hrvatski
Holistički pristup promjenama i razvoju odgojno-obrazovne uloge škole
Današnji svijet suočen je s ozbiljnim izazovima koja su pokrenula različita čovjekovoj egzistenciji relevantna zbivanja. Škola se mora prilagoditi diskontinuitetu suvremenog doba koji tradicionalno orijentiranu prosvjetnu koncepciju čini često prilično nestabilnom. Učenici nisu "unificirani" a poučavanje nije puka rutina.Želimo li učiniti iskorak iz nekih tradicionalnih koncepata koji nedovoljno zadovoljavaju individualne, intelektualne, socijalne, emocionalne, moralne i neke druge potrebe učenika, holistički pristup proučavanju odgojne stvarnosti daje nove poglede koji se temelje na interakciji različitih dinamičkih pojava.
holistički; pristup; razvoj; obrazovanje; škola
nije evidentirano
engleski
Holistic approach to changes and development of the educational role of school
nije evidentirano
holistic; approach; development; education; school
nije evidentirano
Podaci o prilogu
47-57.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov z 2. mednarodnega znanstvenega posveta
Kramar, Martin ; Duh, Matjaž
Maribor: Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko
86-80693-68-5
Podaci o skupu
Nepoznat skup
poster
29.02.1904-29.02.2096