Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing aspekt suradnje proizvodnih i trgovačkih poduzeća riječke regije (CROSBI ID 104127)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Grbac, Bruno Marketing aspekt suradnje proizvodnih i trgovačkih poduzeća riječke regije // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 8 (1990), 137-148

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Marketing aspekt suradnje proizvodnih i trgovačkih poduzeća riječke regije

Na riječkom području podjednako je razvijen direktni i indirektni marketing kanal, pri čemu se direktni marketing kanal samo iznimno spušta do krajnjeg potrošača. Rezultati istraživanja ukazuju na nezadovoljstvo proizvođača sposobnošću trgovine da odgovori izazovima koje nameće okruženje. Nezadovoljstvo se vezuje prvenstveno za nedovoljnu angažiranost trgovine u rješavanju pojedinih pitanja vezanih za razvoj privređivanja proizvodnih poduzeća. Od značajnijih neadekvatnih rješenja ističu se ona vezana za predviđanje tržišnih potreba, praćenje tržišnih zbivanja i suradnje prilikom usvajanja novih proizvoda. Franchising sistem se ocjenjuje kao najprikladniji za primjenu u našim uvjetima. Razvojem ovog sistema unapređuju se odnosi proizvodnje i trgovine, prestrukturira privreda i internacionalizira poslovanje.

marketing; suradnja; proizvodna i trgovačka poduzeća

nije evidentirano

engleski

Market Aspect of Cooperation Between Manufacturing and Trading Firms in the Rijeka Region

nije evidentirano

marketing; Production and Trade Companies; collaboration

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8

1990.

137-148

objavljeno

0353-3689

Povezanost rada

Ekonomija