Marketing aspekt suradnje proizvodnih i trgovačkih poduzeća riječke regije (CROSBI ID 104127)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno
hrvatski
Marketing aspekt suradnje proizvodnih i trgovačkih poduzeća riječke regije
Na riječkom području podjednako je razvijen direktni i indirektni marketing kanal, pri čemu se direktni marketing kanal samo iznimno spušta do krajnjeg potrošača. Rezultati istraživanja ukazuju na nezadovoljstvo proizvođača sposobnošću trgovine da odgovori izazovima koje nameće okruženje. Nezadovoljstvo se vezuje prvenstveno za nedovoljnu angažiranost trgovine u rješavanju pojedinih pitanja vezanih za razvoj privređivanja proizvodnih poduzeća. Od značajnijih neadekvatnih rješenja ističu se ona vezana za predviđanje tržišnih potreba, praćenje tržišnih zbivanja i suradnje prilikom usvajanja novih proizvoda. Franchising sistem se ocjenjuje kao najprikladniji za primjenu u našim uvjetima. Razvojem ovog sistema unapređuju se odnosi proizvodnje i trgovine, prestrukturira privreda i internacionalizira poslovanje.
marketing; suradnja; proizvodna i trgovačka poduzeća
nije evidentirano
engleski
Market Aspect of Cooperation Between Manufacturing and Trading Firms in the Rijeka Region
nije evidentirano
marketing; Production and Trade Companies; collaboration
nije evidentirano