Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing pristup definiciji i klasifikaciji malih i srednjih poduzeća (CROSBI ID 104125)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Grbac, Bruno Marketing pristup definiciji i klasifikaciji malih i srednjih poduzeća // Zbornik radova (Sveučilište u Rijeci. Ekonomski fakultet Rijeka), 10 (1992), 2; 131-141-x

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Marketing pristup definiciji i klasifikaciji malih i srednjih poduzeća

U radu su utvrđene zajedničke tržišne i marketing karakteristike i specifičnosti malih i srednjih poduzeća, koje autor koristi kao okosnicu za definiranje i razlikovanje dviju temeljnjih skupina malih i srednjih poduzeća. // Znanstveni doprinos rada proizlazi iz novog interpretiranja karakteristika malih i srednjih poduzeća, odnosno uvažavanju odrednica marketinga i tržišnih zakonitosti u definiranju i klasificiranju malih i srednjih poduzeća. U definiranju malih i srednjih poduzeća uvažavaju se veličine kao "izravni odnosi sa zaposlenima i poslovnim partnerima", "djelovanje u manjem tržišnom segmentu s manjim brojem zaposlenih" i "nespecijalizirano upravljanje". Kod klasificiranja malih i srednjih poduzeća razlikuju se: autonomna i subordinarna. Prva zadovoljavaju autonomnu potražnju primjenjujući zasebnu marketing strategiju, dok su druga subordinarna su podređena većim poduzećima i zajedno s njima grade vertikalni marketing sustav. // Definiranjem i klasificiranjem malih i srednjih poduzeća uvažavanjem marketinških kriterija dat je znanstveni doprinos izučavanju marketinga i poduzetništva u Republici Hrvatskoj.

marketing pristup; klasifikacija; mala i srednja poduzeća

nije evidentirano

engleski

Marketing Approach to the Definition and Classification of Small and Medium-sized Firms

nije evidentirano

Marketing; Definition and Classification; SME's

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (2)

1992.

131-141-x

objavljeno

1330-6308

Povezanost rada

Ekonomija