Marketing pristup definiciji i klasifikaciji malih i srednjih poduzeća (CROSBI ID 104125)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno
hrvatski
Marketing pristup definiciji i klasifikaciji malih i srednjih poduzeća
U radu su utvrđene zajedničke tržišne i marketing karakteristike i specifičnosti malih i srednjih poduzeća, koje autor koristi kao okosnicu za definiranje i razlikovanje dviju temeljnjih skupina malih i srednjih poduzeća. // Znanstveni doprinos rada proizlazi iz novog interpretiranja karakteristika malih i srednjih poduzeća, odnosno uvažavanju odrednica marketinga i tržišnih zakonitosti u definiranju i klasificiranju malih i srednjih poduzeća. U definiranju malih i srednjih poduzeća uvažavaju se veličine kao "izravni odnosi sa zaposlenima i poslovnim partnerima", "djelovanje u manjem tržišnom segmentu s manjim brojem zaposlenih" i "nespecijalizirano upravljanje". Kod klasificiranja malih i srednjih poduzeća razlikuju se: autonomna i subordinarna. Prva zadovoljavaju autonomnu potražnju primjenjujući zasebnu marketing strategiju, dok su druga subordinarna su podređena većim poduzećima i zajedno s njima grade vertikalni marketing sustav. // Definiranjem i klasificiranjem malih i srednjih poduzeća uvažavanjem marketinških kriterija dat je znanstveni doprinos izučavanju marketinga i poduzetništva u Republici Hrvatskoj.
marketing pristup; klasifikacija; mala i srednja poduzeća
nije evidentirano
engleski
Marketing Approach to the Definition and Classification of Small and Medium-sized Firms
nije evidentirano
Marketing; Definition and Classification; SME's
nije evidentirano
Podaci o izdanju
10 (2)
1992.
131-141-x
objavljeno
1330-6308