Novi trendovi makromarketing okoline malih i srednjih poduzeća (CROSBI ID 104124)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno
hrvatski
Novi trendovi makromarketing okoline malih i srednjih poduzeća
Cilj rada bio je istražiti procese koji se odvijaju u makromarketing-okruženju, a koji malim i srednjim poduzećima u Europi predstavljaju izazove i pretnje. // Znanstveni doprinos u radu proizlazi iz rezultata istraživanja koji ukazuju da se mala i srednja poduzeća u Europi susreću s dva nova trenda u makromarketing-okolini. Jedan trend vezuje se za procese političke i ekonomske integracije i proces regionalizacije. Drugi trend vezuje se za prestrukturiranje poduzeća kroz organizacijsku i proizvodnu decentralizaciju gospodarenja. // U radu su iznijete nove znanstvene informacije o suvremenim trendovima od značaja za međunarodni marketing i analizirana njihova uzročno posljedična veza, što radu daje izvorni znanstveni karakter.
novi trendovi; makromarketing; okolina; mala i srednja poduzeća
nije evidentirano
engleski
New Trends in Macromarketing Environment of Small and Medium-sized Firms
nije evidentirano
New Trends; Macromarketing; Environment; SME
nije evidentirano
Podaci o izdanju
10 (1)
1992.
15-25-x
objavljeno
1330-6308