Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Novi trendovi makromarketing okoline malih i srednjih poduzeća (CROSBI ID 104124)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Grbac, Bruno Novi trendovi makromarketing okoline malih i srednjih poduzeća // Zbornik radova (Sveučilište u Rijeci. Ekonomski fakultet Rijeka), 10 (1992), 1; 15-25-x

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Novi trendovi makromarketing okoline malih i srednjih poduzeća

Cilj rada bio je istražiti procese koji se odvijaju u makromarketing-okruženju, a koji malim i srednjim poduzećima u Europi predstavljaju izazove i pretnje. // Znanstveni doprinos u radu proizlazi iz rezultata istraživanja koji ukazuju da se mala i srednja poduzeća u Europi susreću s dva nova trenda u makromarketing-okolini. Jedan trend vezuje se za procese političke i ekonomske integracije i proces regionalizacije. Drugi trend vezuje se za prestrukturiranje poduzeća kroz organizacijsku i proizvodnu decentralizaciju gospodarenja. // U radu su iznijete nove znanstvene informacije o suvremenim trendovima od značaja za međunarodni marketing i analizirana njihova uzročno posljedična veza, što radu daje izvorni znanstveni karakter.

novi trendovi; makromarketing; okolina; mala i srednja poduzeća

nije evidentirano

engleski

New Trends in Macromarketing Environment of Small and Medium-sized Firms

nije evidentirano

New Trends; Macromarketing; Environment; SME

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (1)

1992.

15-25-x

objavljeno

1330-6308

Povezanost rada

Ekonomija