Tehnološki napredak, energetska ekologija i marketing (CROSBI ID 495083)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno
hrvatski
Tehnološki napredak, energetska ekologija i marketing
Autor u ovom radu istražuje utjecaj tehnološkog napretka i promjena u društvu. U središtu zanimanja je izgradnja novog vrijednosnog sustava koji se prema autorovim stavovima gradi uvažavanjem energetske ekologije. Ekologija se u tom kontekstu uvažava kao snaga iz makromarketing-okružja koja determinirajuće utječe na stvaranje novog vrijednosnog sustava. U novom vrijednosnom sustavu, kako argumentira autor, favorizira se jačanje kvalitete življenja u odnosu na dosadašnje jačanje standarda življenja. Pod utjecajem tih promjena javlja se novi pristup marketingu u kojem se uvažava dugoročni interes kupaca odnosno ekološki prihvatljivo življenje. // Znanstveni doprinos u radu proizlazi iz individualiziranih i analiziranih činitelja koji potiču ili sputavaju prihvat novog vrijednosnog sustava u uvjetima poduzetničke ekonomije i tretiranja ekologije kao odrednice makromarketing okružja.
tehnološki napredak; energetska ekologija; marketing
nije evidentirano
engleski
Technology Development, Ecology and Marketing
nije evidentirano
Technology Development; Ecology; Marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
241-248-x.
1992.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Energy and the Environment: 13th International Congress
Franković, Bernard
Rijeka: Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Energy and the Environment: 13th International Congress
predavanje
28.10.1992-30.10.1992
Opatija, Hrvatska