Marketinško upravljanje u malim i srednjim poduzećima imperativ modernog hrvatskog gospodarstva (CROSBI ID 104123)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno
hrvatski
Marketinško upravljanje u malim i srednjim poduzećima imperativ modernog hrvatskog gospodarstva
U radu se ukazuje na mogući brži razvoj hrvatskog gospodarstva, uvažavajući kriterije koje nameće poduzetnička ekonomija. Autor smatra da u Republici Hrvatskoj, povijesni kontekst i perspektivni scenarij, daje napretku malih i srednjih poduzeća atribuciju moderne i buduće razvojne paradigme. // Ta paradigma argumentira se mogućnostima fleksibilne tehnologije i promjenjene potražnje. Ističe se, da danas tehnologija omogućuje da se i u malim i srednjim poduzećima može uvažavati ekonomija fleksibilnosti, ekonomija vremena i troškova. S druge strane, potražnja ima tendenciju promjene od roba masovne proizvodnje prema robama s posebnim karakteristikama, što kao posljedicu ima fragmentiranost tržišta sa sve manjim ciljnim tržištima. // Znanstveni doprinos rada proizlazi iz obrade aktualne problematike korištenjem kombinacije više znanstvenih metoda (metode generalizacije i specijalizacije, metode apstrakcije i konkretizacije) i upućuje na moguća rješenja primjenjiva u hrvatskom gospodarstvu. Rad je prožet naznakama za poduzetnički napredak Republike Hrvatske uvažavanjem zakonitosti tržišta.
marketinško upravljanje; mala i srednja poduzeća
nije evidentirano
engleski
Marketing Managment in the SME - the Imperativ of Modern Croatian Economy
nije evidentirano
Marketing Management; SME
nije evidentirano