Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odrednice tržišta postindustrijskog društva i novi identitet marketinga (CROSBI ID 104122)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Grbac, Bruno Odrednice tržišta postindustrijskog društva i novi identitet marketinga // Zbornik radova (Sveučilište u Rijeci. Ekonomski fakultet Rijeka), 11 (1993), 1; 167-173-x

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Odrednice tržišta postindustrijskog društva i novi identitet marketinga

Autor u ovom radu istražuje veličine koje determiniraju moderno tržište i uvjetuju prilagodbu marketinga kriterijima poduzetničke ekonomije. // U radu se argumentira da je manja razina koncentracije, rezultat ulaska na tržište mnoštva novih poduzeća koji, da bi anulirali prepreke kod ulaska i djelovanja na tržištu, uspostavljaju i razvijaju mrežne odnose s partnerima. Daljnja odrednica je potražnja za diferenciranom ponudom i vrijeme potrebno za stvaranje i plasman takve ponude. Vrijeme stvaranja novog proizvoda, kako argumentira autor, postaje sve kraće kao posljedica sve kraćeg životnog ciklusa proizvoda i tendencije smanjivanja troškova poslovanja. Pod utjecajem tih odrednica dolazi, kako se zaključuje, do stvaranja novog identiteta marketinga čijim se uvažavanjem pridonosi bržem razvitku gospodarskih subjekata i gospodarstva u cjelini. // Znanstveni doprinos proizlazi iz rezultata retrospektivne i prospektivne analize promjena u okruženju na osnovi kojih se izvode odrednice i argumentira njihova uloga u formuliranju novog indentiteta marketinga. Utvrđeno je da su to: manja razina koncentracije na tržištu, mrežni odnosi koji se uspostavljaju između sudionika na tržištu, tendencije smanjivanja troškova poslovanja, konstantno inoviranje ponude i skraćivanje vremena za stvaranje i plasman novog proizvoda i usluga. Tim spoznajama dat je doprinos izučavanju marketinga.

tržište; postindustrijsko društvo; novi identitet; marketing

nije evidentirano

engleski

Market Determinants of Post-industrial Society and New Marketing Identity

nije evidentirano

Market Determinants; Postindustrial Society; New Marketing Identity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (1)

1993.

167-173-x

objavljeno

1330-6308

Povezanost rada

Ekonomija