Odrednice tržišta postindustrijskog društva i novi identitet marketinga (CROSBI ID 104122)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno
hrvatski
Odrednice tržišta postindustrijskog društva i novi identitet marketinga
Autor u ovom radu istražuje veličine koje determiniraju moderno tržište i uvjetuju prilagodbu marketinga kriterijima poduzetničke ekonomije. // U radu se argumentira da je manja razina koncentracije, rezultat ulaska na tržište mnoštva novih poduzeća koji, da bi anulirali prepreke kod ulaska i djelovanja na tržištu, uspostavljaju i razvijaju mrežne odnose s partnerima. Daljnja odrednica je potražnja za diferenciranom ponudom i vrijeme potrebno za stvaranje i plasman takve ponude. Vrijeme stvaranja novog proizvoda, kako argumentira autor, postaje sve kraće kao posljedica sve kraćeg životnog ciklusa proizvoda i tendencije smanjivanja troškova poslovanja. Pod utjecajem tih odrednica dolazi, kako se zaključuje, do stvaranja novog identiteta marketinga čijim se uvažavanjem pridonosi bržem razvitku gospodarskih subjekata i gospodarstva u cjelini. // Znanstveni doprinos proizlazi iz rezultata retrospektivne i prospektivne analize promjena u okruženju na osnovi kojih se izvode odrednice i argumentira njihova uloga u formuliranju novog indentiteta marketinga. Utvrđeno je da su to: manja razina koncentracije na tržištu, mrežni odnosi koji se uspostavljaju između sudionika na tržištu, tendencije smanjivanja troškova poslovanja, konstantno inoviranje ponude i skraćivanje vremena za stvaranje i plasman novog proizvoda i usluga. Tim spoznajama dat je doprinos izučavanju marketinga.
tržište; postindustrijsko društvo; novi identitet; marketing
nije evidentirano
engleski
Market Determinants of Post-industrial Society and New Marketing Identity
nije evidentirano
Market Determinants; Postindustrial Society; New Marketing Identity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
11 (1)
1993.
167-173-x
objavljeno
1330-6308