Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Dinamika ostvarivanja konkurentske prednosti poduzeća različitih dimenzija (CROSBI ID 104121)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Grbac, Bruno Dinamika ostvarivanja konkurentske prednosti poduzeća različitih dimenzija // Pomorski zbornik, 8 (1994), 85-94-x

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Dinamika ostvarivanja konkurentske prednosti poduzeća različitih dimenzija

Autor je postavio hipotezu prema kojoj veličina poduzeća ne utječe na ostvarivanje konkurentske prednosti. Istraživanje je provedeno pismenom anketom na uzorku od 98 poduzeća različitih veličina iz Hrvatske. // Znanstveni doprinos rada rezultat je empirijskog istraživanja na osnovi kojeg se ukazuju da poduzeća u Hrvatskoj, neovisno o njihovoj veličini, konkurentsku prednost ostvaruju uvažavanjem snaga iz poduzeća ili snaga iz okružja. Oba pristupa, kako argumentira autor, imaju više nedostataka koji se mogu uspješno rješavati njihovom kombinacijom, odnosno interakcijom internih i vanjskih snaga. Time se ostvaruje sinergijski efekt i dobiva na dinamičnosti ostvarivanja konkurentske prednosti. // Spoznaja do koje je autor došao testirajući hipotezu o neovisnosti ostvarivanja konkurentske prednosti s obzirom na veličinu poduzeća i zaključaka koje je izveo iz predmetnog istraživanja, predstavlja znanstveni doprinos marketingu s vrijednim implikacijama.

dinamika; konkurentska prednost poduzeća

nije evidentirano

engleski

Competitive Advantage Dynamic and Companies Dimensions

nije evidentirano

Dynamics; Competitive Advantage

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8

1994.

85-94-x

objavljeno

0554-6397

Povezanost rada

Ekonomija