Dinamika ostvarivanja konkurentske prednosti poduzeća različitih dimenzija (CROSBI ID 104121)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno
hrvatski
Dinamika ostvarivanja konkurentske prednosti poduzeća različitih dimenzija
Autor je postavio hipotezu prema kojoj veličina poduzeća ne utječe na ostvarivanje konkurentske prednosti. Istraživanje je provedeno pismenom anketom na uzorku od 98 poduzeća različitih veličina iz Hrvatske. // Znanstveni doprinos rada rezultat je empirijskog istraživanja na osnovi kojeg se ukazuju da poduzeća u Hrvatskoj, neovisno o njihovoj veličini, konkurentsku prednost ostvaruju uvažavanjem snaga iz poduzeća ili snaga iz okružja. Oba pristupa, kako argumentira autor, imaju više nedostataka koji se mogu uspješno rješavati njihovom kombinacijom, odnosno interakcijom internih i vanjskih snaga. Time se ostvaruje sinergijski efekt i dobiva na dinamičnosti ostvarivanja konkurentske prednosti. // Spoznaja do koje je autor došao testirajući hipotezu o neovisnosti ostvarivanja konkurentske prednosti s obzirom na veličinu poduzeća i zaključaka koje je izveo iz predmetnog istraživanja, predstavlja znanstveni doprinos marketingu s vrijednim implikacijama.
dinamika; konkurentska prednost poduzeća
nije evidentirano
engleski
Competitive Advantage Dynamic and Companies Dimensions
nije evidentirano
Dynamics; Competitive Advantage
nije evidentirano