Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nove tržišne zakonitosti i inovirani marketing malih i srednjih poduzeća (CROSBI ID 104120)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Grbac, Bruno Nove tržišne zakonitosti i inovirani marketing malih i srednjih poduzeća // Zbornik radova (Sveučilište u Rijeci. Ekonomski fakultet Rijeka), 12 (1994), 1; 87-97-x

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Nove tržišne zakonitosti i inovirani marketing malih i srednjih poduzeća

Autor u radu polazi od konstatacije da je pojava mnoštva malih i srednjih poduzeća posljedica sve veće fragmentiranosti tržišta i utjecaja mjera ekonomske politike kako u razvijenim zemljama tako i u zemljama u tranziciji. // Rezultati istraživanja ukazuju da se mala i srednja poduzeća prilikom ulaska i djelovanja na tržištu susreću s brojnim preprekama. Kao temeljne prepreke javljaju se one vezane za ekonomiju obujma, financijske prepreke i autoritativne prepreke. Novi uvjeti djelovanja na tržištu zahtijevaju od malih i srednjih poduzeća inoviranje marketing pristupa primjenom bilo vertikalnog ili kooperativnog marketinga. // Novim interpretacijama predmetne problematike i kritičkim valoriziranjem navedenih pristupa radom je dat vrijedan znanstveni doprinos izučavanju marketinga.

tržišne zakonitosti; inovirani marketing; mala i srednja poduzeća

nije evidentirano

engleski

New Market Patterns and Innovative Marketing of Small and Medium-sized Firms

nije evidentirano

New Market Rules; Innovative Marketing; SME

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (1)

1994.

87-97-x

objavljeno

1330-6308

Povezanost rada

Ekonomija