Nove tržišne zakonitosti i inovirani marketing malih i srednjih poduzeća (CROSBI ID 104120)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno
hrvatski
Nove tržišne zakonitosti i inovirani marketing malih i srednjih poduzeća
Autor u radu polazi od konstatacije da je pojava mnoštva malih i srednjih poduzeća posljedica sve veće fragmentiranosti tržišta i utjecaja mjera ekonomske politike kako u razvijenim zemljama tako i u zemljama u tranziciji. // Rezultati istraživanja ukazuju da se mala i srednja poduzeća prilikom ulaska i djelovanja na tržištu susreću s brojnim preprekama. Kao temeljne prepreke javljaju se one vezane za ekonomiju obujma, financijske prepreke i autoritativne prepreke. Novi uvjeti djelovanja na tržištu zahtijevaju od malih i srednjih poduzeća inoviranje marketing pristupa primjenom bilo vertikalnog ili kooperativnog marketinga. // Novim interpretacijama predmetne problematike i kritičkim valoriziranjem navedenih pristupa radom je dat vrijedan znanstveni doprinos izučavanju marketinga.
tržišne zakonitosti; inovirani marketing; mala i srednja poduzeća
nije evidentirano
engleski
New Market Patterns and Innovative Marketing of Small and Medium-sized Firms
nije evidentirano
New Market Rules; Innovative Marketing; SME
nije evidentirano
Podaci o izdanju
12 (1)
1994.
87-97-x
objavljeno
1330-6308