Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Informativna osnova za marketing odluke (CROSBI ID 104119)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Grbac, Bruno Informativna osnova za marketing odluke // Zbornik radova (Sveučilište u Rijeci. Ekonomski fakultet Rijeka), 12 (1994), 2; 185-193-x

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Informativna osnova za marketing odluke

Autorovo polazište u istraživačkom zadatku je spoznaja da je informacijska osnova poduzeća okosnica uspješnog prilagođavanja zahtjevima i promjenama na tržištu. // Postavljeno je šest hipoteza s kojima se testira proporcija šest različitih izvora informacija s obzirom na veličinu poduzeća. Kao instrument istraživanja, odabran je upitnik koji je odaslan na adrese 169 industrijskih poduzeća u Hrvatskoj. Testiranje proporcija izvršeno je "t" testom. // Znanstvena vrijednost ovom istraživanju daju rezultati na osnovi kojih se ukazuje da se u donošenju marketing-odluka razlikuju formalni i neformalni izvori informacija. Autor je na osnovi rezultata terenskog istraživanja i testiranja više hipoteza konzekventno izveo zaključke prema kojima poduzeća neovisno o njihovoj veličini koristi jednake izvore informacija, jednake metode istraživanja tržišta i obavljaju na jednaki način procjenu budućih kretanja na tržištu. Eventualne razlike koje postoje su slučajne. Time je ostvaren izvorni znanstveni doprinos teoriji i praksi informacijske osnove za marketing-odluke.

informativna osnova; marketing odluke

nije evidentirano

engleski

Informative Base for Marketing Decissions

nije evidentirano

Information Base; Marketing Decission

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (2)

1994.

185-193-x

objavljeno

1330-6308

Povezanost rada

Ekonomija