Informativna osnova za marketing odluke (CROSBI ID 104119)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno
hrvatski
Informativna osnova za marketing odluke
Autorovo polazište u istraživačkom zadatku je spoznaja da je informacijska osnova poduzeća okosnica uspješnog prilagođavanja zahtjevima i promjenama na tržištu. // Postavljeno je šest hipoteza s kojima se testira proporcija šest različitih izvora informacija s obzirom na veličinu poduzeća. Kao instrument istraživanja, odabran je upitnik koji je odaslan na adrese 169 industrijskih poduzeća u Hrvatskoj. Testiranje proporcija izvršeno je "t" testom. // Znanstvena vrijednost ovom istraživanju daju rezultati na osnovi kojih se ukazuje da se u donošenju marketing-odluka razlikuju formalni i neformalni izvori informacija. Autor je na osnovi rezultata terenskog istraživanja i testiranja više hipoteza konzekventno izveo zaključke prema kojima poduzeća neovisno o njihovoj veličini koristi jednake izvore informacija, jednake metode istraživanja tržišta i obavljaju na jednaki način procjenu budućih kretanja na tržištu. Eventualne razlike koje postoje su slučajne. Time je ostvaren izvorni znanstveni doprinos teoriji i praksi informacijske osnove za marketing-odluke.
informativna osnova; marketing odluke
nije evidentirano
engleski
Informative Base for Marketing Decissions
nije evidentirano
Information Base; Marketing Decission
nije evidentirano
Podaci o izdanju
12 (2)
1994.
185-193-x
objavljeno
1330-6308